סגן אלוף העולם בכביש (בנוער) – רכב בסדום

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:נתי ים

דימיטרי גרבובסקי הוא יהודי, הוא אוקראיני, והוריו גרים בערד. הוא בא למרוץ סדום על מנת לרכב ליד אבא אמא והאח הצעיר. דימא הוא אחד הכשרונות הצעירים המבטיחים ביותר אשר מתפתחים בפנימית הספורט באוקראינה.

בשיחה אשר תורגמה על ידי אחיו הצעיר הסביר דימא כי כעת הוא מתרכז בבניה ולא בלהשיג תוצאות ( הכוונה – חוזה מקצועני, וניצחונות בכל מרוץ ), הוא מחוזר על ידי הרבה קבוצות כבר שנתיים אך הוא ישקיע עוד שנה בפנימייה באוקראינה על מנת ללמוד עוד על עצמו ולתת לגוף שלו להתכונן לעומס של קטגורית ה- "עד 23" והמקצוענות.

בנושא העליה לישראל דימא רק חייך ואמר שלצערו הוא לא ראה את הוריו ואחיו במשך שנתיים רצופות אבל עדיף כך, אם החלום שלך הוא להיות רוכב ברמה העולמית, הכסף, ועולם האופניים המקצועני והתחרותי, נמצא בהרבה מקומות – רק לא בישראל. לאחר המקצה בו הוא התחרה ( מארגני התחרות פתחו עבורו קטגורית אקספרט, מה שגרם לכעס בקרב הרוכבים הצעירים שהועברו מקטגורית האקספרט לקטגוריות אחרות נ.י ) שאלתי אותו על האיכות של הרוכבים אשר השיגו אותו – ( הוא סיים 16 כללי ) , דימא חייך וענה " כי חסר חמצן באזור …." אבל גם הוא סבל ברוכבו על אופני מבצע KODAK, בנות 4 שנים ( 800 שקל לצרכן ) עם פדל/סנדל ונעלי התעמלות, במרוץ אופני ההרים הראשון בחייו.

שאלתי אותו "מה רוכב/ת ישראלי צעיר צריך על מנת להיות רוכב הישגי או ייצוגי בחלק העליון של הדבוקה, כמוך ?"




גרבובסקי – בתמונה מימין

דימא הרצין ואמר "משמעת ומחויבות לעצמך, למאמן, ולמטרה. שכל ומזל גם יכולים לעזור … ואם יש את כל זה – אז להתחרות, והרבה באירופה "

בנושא אליפות העולם הוא שאל אותי האם אני יודע מאילו חומרים היתה עשויה שילדת האופניים עליהן רכב? עברנו על כל רשימת החומרים המוכרים לנו כולל עץ – ואז הוא חייך וענה " נייר – עיסת נייר תעופתי, שילדה קלה לעיצוב, טובה בדיוק לחצי שנה – רק ששלי באליפות העולם היתה בת שנה וכל נבחרת אוקראינה התאמנה והתחרתה עליה …."

לסיום בקשתי לדעת מה המטרה לשמה הוא שואף "אלוף העולם" אולי? – הוא ענה כי "אלוף העולם" זה לא חלום רחוק, אך המטרה היא להביא את המשפחה לחיות לידו באושר ועושר.

פרטים אישיים על גרבובסקי:
יליד 1985
2003 – סגן אלוף העולם לנוער ב"נגד השעון" המילטון קנדה
2003 – אלוף אירופה לנוער בוולודרום, מקצה SCRATCH
2003 – מקום 3 אליפות העולם לנוער וולודרום, מקצה POINTS
2003 – אלוף אוקראינה לנוער – מרוץ כביש
2002 – אלוף אירופה לנוער בוולודרום, מקצה PERSUIT



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג