נשבר השיא ההיסטורי בריצת מרתון לגילאי 70-74

חודש וחצי בלבד אחרי שפספס ב-29 שניות את שיא גילאי 70-74 במרתון של אד וויטלוק, ג'ין דייקס עשה את זה במרתון ג'קסונייל שבפלורידה בתוצאה שאף אחד לא חשב שיקבעו בגיל כזה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

על ג'ין דייקס בן ה-70 סיפרנו לכם רק באוקטובר האחרון, אז הוא סיים את מרתון טורונטו בתוצאה מדהימה לגילו של 2:55:17 שעות ופספס ב-29 שניות את השיא העולמי לגילאי 70-74 ששייך לרץ אחר שהיה בעל יכולות בלתי מוסברות, אד וויטלוק האגדי. על ההישג המטורף שלו והיכולת שרוב האנשים לא מצליחים להבין אמר דייקס: "המחשבה הראשונה שלי היתה שלוח התחרויות שלי יהיה הרבה יותר חופשי בעונה הבאה. תמיד אמרתי שהיכולת שלי להתאושש היא הכוח המיוחד שלי".

עכשיו הוא באמת יכול לנוח קצת מהמרוצים. ג'ין דייקס

עוד כתבות בנושא 
רק לפני חודש וחצי דייקס קבע הישג מדהים במרתון טורונטו
הכירו את המרתוניסט החובב הכי מקצוען בעולם
הרץ האגדי אד וויטלוק מת בגיל 86

חשבו שהשיא יישמר להרבה זמן

אחרי חודש וחצי בלבד, דייקס התייצב בשבת למרתון ג'קסונוויל בפלורידה וסיים אותו בזמן של 2:54:23 שניות. מדובר בתוצאה המהירה ב-25 שניות מהשיא שנקבע על ידי וויטלוק בשנת 2004 כשהוא היה בן 73. זה שיא שהרבה מאוד אנשים חשבו שיישמר לאורך זמן, אבל כנראה שדייקס חשב אחרת.

למרות שבסוף אוקטובר הוא רץ בכל הכוח את המרתון בטורונטו, הוא עוד הספיק להשתתף ב-1 בדצמבר באולטרה מרתון של 50 קילומטרים בסן פרנסיסקו ויום לאחר מכן במרתון בקליפורניה – ככל הנראה כהכנה למרתון בג'קסונוויל. דייקס ידוע כספורטאי בעל יכולת התאוששות נדירה ואפילו בלתי מוסברת. למרות שהוא ספורטאי חובב המתחרה בקטגוריית המאסטרס, הוא סיפר שכבר עבר פעמיים בדיקות חומרים אסורים, כאשר באחת הפעמים הפתיעו אותו בביתו.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג