נעמי ויינשטוק מונתה למנהלת "קמפוס שיאים"

ויינשטוק, 47, כיהנה בארבע השנים האחרונות כסגנית מנהל במרכז להסמכות בספורט ובתנועה באוניברסיטת תל אביב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ויינשטוק, 47, כיהנה בארבע השנים האחרונות כסגנית מנהל במרכז להסמכות בספורט ובתנועה באוניברסיטת תל אביב

מאת:ilana


נעמי ויינשטוק, 47, מונתה למנהלת "קמפוס שיאים" באוניברסיטת תל אביב.


"קמפוס שיאים" הוא בית ספר להסמכות בספורט ובתנועה, הפועל במסגרת מועדון הספורט באוניברסיטת ת"א, ומכשיר מדריכים ומאמנים במגוון ענפי ספורט ותנועה.

ויינשטוק שימשה סגנית מנהל הקמפוס עד כה. בארבע השנים בהן עשתה בתפקיד, הצליחה לפתוח שלוחות של הקמפוס ברחבי ישראל ולהגדיל את היקף הסטודנטים הלומדים בו באופן משמעותי.

ויינשטוק היא בוגרת תואר ראשון בחינוך גופני ותואר שני בחינוך קהילתי. מאחוריה עשרים שנות הוראה והדרכת תלמידים וסטודנטים, אימון והובלת קבוצות ספורט, והתנדבות במסגרות של העצמת אוכלוסיות שונות דרך ספורט. ויינשטוק היא גם ספורטאית בעצמה – טריאתלטית, מרתוניסטית ואשת ברזל.

"מדובר אמנם באתגר לא פשוט", אמרה ויינשטוק, "אבל עברתי הכנה מצוינת לקראתו בארבע השנים האחרונות. 'קמפוס שיאים' עובד ממקום של מצוינות, והמטרה שלי היא להוסיף ולהגדיל את האיכויות שיש בו".

ד"ר ברק ירוחם, ראש "קמפוס שיאים" ומנכ"ל מועדון לספורט: "שיאים מתפתח ומתקדם בכל הפרמטרים המקצועיים, ועל כן אנו נדרשים להציב בתפקידי המפתח אנשים בעלי יכולות ומיומנויות המתאימים לחזון הארגון. הבחירה בנעמי ויינשטוק לתפקיד מנהלת בית הספר מדברת בעד עצמה ואני בטוח שהיא עומדת להוביל את הקמפוס למצוינות בדרכה המיוחדת".


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג