ניצלו חייו של רץ שאיבד הכרה ועבר החייאה במהלך ריצה בפארק הירקון

הרץ קיבל סיוע מאנשים שהיו באזור התקרית וביצעו בו החייאה על להגעתה של ניידת טיפול נמרץ שנתנה לו שוק חשמלי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מי שרץ והתאמן ביום אתמול (שבת) בפארק הירקון בסמוך ליער בראשית בשעות הבוקר המוקדמות יתכן ונתקל באירוע בו ניצלו חייו של רץ אשר איבד את ההכרה וקרס. אנשים שהיו בסביבת האירוע מספרים כי הוא רץ מולם בזיגזג וכאשר שאלו אותו אם הוא מרגיש טוב הוא ענה שלא ונשכב על הקרקע ואיבד את הכרתו.

רצים שהיו בסביבתו ניסו לעזור לו ולבצע בו החייאה ועיסויי לב ובמקביל הזמינו ניידת טיפול נמרץ. מקורות שהיו במקום מספרים כי הרץ שכב ללא דופק וכאשר הגיעה לאחר כרבע שעה ניידת טיפול נמרץ שהוכוונה על ידי רוכבים ורצים שהובילו אותה לזירת האירוע, הם ביצעו בו מיד החייאה ונתנו לו שוקים חשמליים על מנת שליבו יחזור לתפקד. לאחר מספר דקות חזר לו הדופק והוא החל לנשום ופונה לבית החולים להמשך טיפול והשגחה.

לפני כשנתיים התקינה עיריית תל אביב בשישה מקומות לאורך גני יהושע מכשירי דפיברילטור לתועלת הציבור בשעת חירום. חשוב לציין כי מכשירים אלו הם אוטומטיים ומרגע ההפעלה ישנו חיווי קולי שמסביר מה יש לבצע בכל שלב ושלב גם למי שאינו מכיר או בקיא בהפעלת דפיברילטור.

מיקום הדפיברילטורים לאורך פארק הירקון הינם:

  • משרד מנהל ספורטק צפון
  • משרדי המועצה לישראל יפה
  • טיילת בבלי מול המזנון
  •  סייר פארק מנחם בגין
  • משרדי ספורטק דרום (פארק מנחם בגין)
  •  מתקן כושר מאחורי המשרדים


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • רונן הגיב:

    כן רק מה לעשות שהדיפיברילטור הכי קרוב לשם הוא במרחק של איזה 3 ק"מ

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג