ניצחון לרותם גפינוביץ בטור ערבה

רותם גפינוביץ ניצחה בתחרות אופני הכביש הבינלאומית שהתקיימה בערבה במסגרת פסטיבל אופני הכביש גראן פונדו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

בתחרויות הבינלאומיות המדורגות ברמה 1.2 בלוח ה-UCI ומקנות ניקוד לדירוג העולמי השתתפו 47 רוכבות מ-10 מדינות. במקצה הנשים התחרות התקיימה לאורך 67 ק"מ מפארק ספיר בערבה דרך מעלה עקרבים ועד למעלה אבנון הסמוך לירוחם. רותם גפינוביץ והרוכבת הגרמניה נעימה דיאסנר (Naima Diesner) ברחו לדבוקה לאחר מעלה העקרבים ופתחו פער של כ-2 דקות על הדבוקה הרודפת. כ-2 ק"מ לסיום גפינוביץ ברחה לחברתה לבריחה והגיעה לבדה אל קו הסיום בזמן של 2:19:09 שע'. במקום השני סיימה דיאסנר בפיגור של 35 שניות. שלישית הגיעה הרוכבת הקפריסאית אנטרי כריסטופרו (Antri Christoforou). עומר שפירא סיימה רביעית, רוני פישמן שביעית, ופז בש עשירית.

סיימה ראשונה. רותם גפינוביץ | צילום: רועי קאפח

יום קודם לכן (שישי) התקיימה תחרות נג"ש (נגד השעון) למרחק של 19 ק"מ מעיר אובות ועד לפסגת מעלה עקרבים. את התחרות ניצחה אנטרי כריסטופרו מקפריסין שקבעה זמן של 41:48 דק'. שפירא סיימה שנייה בזמן של 42:27 דק', וגפינוביץ שלישית בזמן של 44:31 דק'. רוני פישמן סיימה שמינית.

פודיום נשים. רותם גפינוביץ (במרכז) | צילום: נעמה נוימן

בשתי התחרויות יחדיו צברה גפינוביץ 56 נקודות לדירוג העולמי, שפירא צברה 42, ופישמן 9 נקודות. הנבחרת תשתתף בתחרויות בינלאומיות נוספות בקפריסין בסוף החודש במטרה לצבור ניקוד נוסף לצורך השגת הקריטריון הבינלאומי למשחקים האולימפיים בטוקיו.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג