ניצחון גדול ל"ישראל סייקלינג אקדמי" בקלסיקה בבלגיה

כריסטס ניילנדס הלטבי, העניק לקבוצה הישראלית ניצחון גדול במרוץ "דוורש דור אט החלנד" וגבר על אליה ויויאני האיטלקי. רועי גולדשטיין סיים 36; עומר גולדשטיין וגיא ניב מתחרים בטור של סלובניה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
כריסטס ניילנדס רוכב ישראל סייקלינג אקדמי מנצח בתחרות בבלגיה
כריסטס ניילנדס רוכב ישראל סייקלינג אקדמי מנצח בתחרות בבלגיה

כריסטס ניילנדס הלטבי הוא ללא ספק אחד הרוכבים המבטיחים בקבוצת ישראל סייקלינג אקדמי. אחרי מספר ביצועים מרשימים השנה כולל בריחה במונומנט מילאנו-סן רמו, ניילנדס הגיע ביום שישי לפסגת הקריירה שלו עד עכשיו כשניצח במרוץ החד-יומי "דוורש דור אט החלנד" שהתקיים בבלגיה.

כשנותרו 20 קילומטרים לסיום המרוץ, ניילאנדס ברח לדבוקה ביחד עם הרוכב הבלגי שון דה בי, שהתעייף ולא הצליח להחזיק מעמד. ניילנדס נותר לבדו, ולמרות זאת הצליח לשרוד כמוביל עד לקו הסיום, ואפילו להקדים את המקום השני ב-33 שניות. מי שסיים שני היה האיטלקי אליה ויויאני, אלוף הנקודות של הג'ירו ד'איטליה האחרון.

"זה היה יום נהדר של הקבוצה, רכבנו ממש חזק. הרגשתי מצוין ואין ספק שזה אחד הימים הגדולים בקריירה שלי", אמר בסיום ניילנדס שניצח בזמן של 4:34:37 שע'. הלטבי הוסיף: "החלק הראשון של המרוץ היה לי קשה מאוד ולא ידעתי מה יקרה בהמשך, אבל הרגשתי כל הזמן שאני משתפר וכששון דה בי החליט לתקוף וראיתי שהרוכבים בדבוקה לא רוצים לעבוד, החלטתי לצאת ביחד אתו".

דניס ואן וינדן, ההולנדי של סייקלינד אקדמי, סיים במקום ה-18 ורועי גולדשטיין סיים במקום ה-36 במרחק של 4:23 דקות מניילנדס, גיום בויבין הקנדי סיים 4 שניות אחריו. אוגוסט ינסן הנורבגי סיים במקום ה-51 וגיא שגיב לא סיים את המרוץ.

ברח ב-20 הקילומטרים האחרונים והחזיק מעמד. ניילנדס | צילום: קריסטוף קרמון, ישראל סייקלינג אקדמי

במקביל משתתפת קבוצה נוספת של ישראל סייקלינג אקדמי בטור סלובניה, שבו נערכו כבר ארבעה קטעים מתוך חמישה בהשתתפות כמה מהרוכבים המובילים שמתכוננים לטור דה פראנס. גיא ניב ועומר גולדשטיין הם הישראלים שמתחרים בסלובניה, אחרי 4 קטעים גולדשטיין מדורג במקום ה-71 הכללי וניב במקום ה-75. מי שמוביל את רוכבי ישראל סייקלינג אקדמי הוא אווט אנדמסקל האריתראי שמדורג במקום ה-25 במרחק של 6:17 דקות מהמוביל. מי שתפס את ההובלה בדירוג הכללי אחרי הקטע הרביעי היה הרוכב הסלובני של לוטו-יומבו, פרימוז רוג'ליץ'. לקראת הקטע האחרון הוא פתח פער של 33 שניות על ריגוברטו אוראן הקולומביאני, ורפאל מייקה הפולני מדורג שלישי.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג