נולדה לזה: שאבה חלב במהלך תחרות חצי איש ברזל

ג'יימי סלואן מארה"ב הגדירה מחדש את המונח "אשת ברזל", כאשר מצאה את עצמה שואבת חלב לבנה התינוק במהלך תחרות חצי איש ברזל שהתקיים באריזונה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

תחרות איש ברזל נחשבת לאחת הקשות והמאתגרות שיש בענפי הסבולת ומביאה את הגוף אל קצה גוף היכולת שלו. ג'יימי סלואן, 34, מטוסון המשרתת בחיל האוויר האמריקאי ואימא לפעוטה בת שנתיים ותינוק בן 7 חודשים, הגדירה מחדש את המונח "אשת ברזל", כאשר מצאה את עצמה שואבת חלב לבנה התינוק במהלך התחרות חצי איש ברזל בחצי איש ברזל באריזונה.

הטריאתלטית לא ויתרה על התחרות המקומי והוכיחה שהכל אפשרי, גם להיות ספורטאית וגם להיות אימא ולשאוב חלב תוך כדי תחרות. את השאיבה ביצעה תוך כדי ריצת החצי מרתון, לאחר שסיימה את מקטע השחייה באורך 1.9 ק"מ ורכיבה של 90 ק"מ. התכנון המקורי שלה היה לבצע עצירה קטנה ולשאוב חלב, אולם לאחר שירדה מהאופניים, הבינה כי אם היא תמשיך לקטע הריצה של ה-21 ק"מ, היא תשבור את שיאה האישי. "בזמן שירדתי מהאופניים, ידעתי שאני צריכה לשאוב, אך הסתכלתי גם על השיא האישי שלי בגלל הרכיבה המצוינת שהיתה לי. חשבתי לעצמי 'אני עומדת לעשות את זה בריצה'".

סלואן החליטה להמשיך לקטע הריצה כאשר היא רצה עם משאבת החלב ופיסת בד שתכסה אותה כדי שלא תיפסל וזאת משום שחלק מחוקי תחרות איש הברזל חל איסור על עירום. האווירה סביבה היתה חמה, תומכת ומעודדת, והתגובות שקיבלה היו חיוביות, דבר שעזר לה ועודד אותה להמשיך. "אני לא יודעת אם אנשים בכלל שמו לב, קיבלתי כמה מבטים מנשים אבל הם רק חייכו חיוך גדול. היו שני גברים שרצו אלי ושאלו אם אני בסדר, אני חושבת שזה בגלל שהיה לי בד על החזה ונראה היה כאילו אני מדממת. אך ברגע שהם הביטו למטה וראו את המשאבה, הם אמרו 'אה, אוקיי!"". את התחרות סיימה בזמן של 6:12:44 שע' כאשר היא שוברת את שיאה האישי. היא סיכמה ואמרה שהיה לה חשוב להוות מודל לחיקוי עבור ביתה הנלי.

לחצו להרשמה לישראמן 2019



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג