מת מפצעיו אלוף ישראל בריצות ארוכות ציון חצרוני

ציון חצרוני אלוף ישראל לשעבר בריצות למרחקים ארוכים נפגע קשה בתאונת דרכים ומת מפצעיו, הלווייתו תתקיים היום
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

סיפור חייו של ציון חצרוני

האתלט ציון חצרוני, 74, אלוף ושיאן ישראל לשעבר בריצות ארוכות ב-10,000 מ' בין השנים שנים 1972-1974, אלוף ישראל במרוץ שדה בשנים 1969 ו-1974 ואלוף ישראל ב-5,000 מ' ב-1973, נפצע אתמול (שני) קשה בתאונת דרכים בזמן אימון הבוקר שלו בעת שעבר במעבר חציה בראשון לציון ומת מפצעיו. חצרוני פונה לאחר שנמצא שוכב על הכביש מחוסר הכרה כשהוא סובל מחבלה רב מערכתית. הוא פונה לבית החולים שיבא בתל השומר במצב קשה מאוד והבוקר (שלישי) כאמור נפטר מפצעיו. לחצרוני עבר עשיר בענף הריצה למרחקים ארוכים והיה דמות מוכרת בעולם האתלטיקה הישראלי ובשנים האחרונות המשיך בפעילויות הספורט שלו והשתתף במרוצים שונים ואף אימן את קבוצת ההליכה של הקאנטרי בראשון לציון.

ציון חצרוני במרוץ גלעד | צילום: עופר ביידה

לאורך שנות פעילותו כרץ עילית מקצועי התחרה וייצג את ישראל בעשרות תחרויות בעולם וביניהם מרתון אתונה בשנת 1971 ובריצת 10,000 מ' באליפות אסיה שהתקיימה במנילה בשנת 1973. היה המנצח הבלתי מעורער של שלושת המרתונים שהתקיימו בישראל ב-1971 שם קבע תוצאה מצוינת של 2:29:15 שע' במסלול שבין צמח למחולה. הוא הקפיד להתחרות ואף לנצח במרוצים בקטגוריית הגיל שלו לאורך השנים ובמרוץ הרצליה שהתקיים השנה השתתף במקצה ה-10 ק"מ וסיים בתוצאה 44:33 דק' (קצב של 4:27 דק' לקילומטר) וסיים במקום הראשון בקטגוריית הגיל שלו.

הלווייתו תתקיים היום (שלישי) ב18.00 בבית העלמין שורק נטעים.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • יוסי הגיב:

    מצטרף לסמי בטש גם הוא אצן שנדרס במהלך אימון ריצה. חייבים לעצור כשחוצים כביש. גם אם המחיר הוא עצירת הריצה דבר שמעצבן

    1. רמי הגיב:

      כואב הלב, מצטרף לדעתו של יוסי, החיים חשובים יותר מכל הישג , מוות הוא אל חזור, יהי זכרו של ציון חצרוני ברוך!

  • יעל הגיב:

    ממש נורא, תנחומי למשפחה. לפעמים עדיף שיזכרו אותך כך, כאתלט.. ונהרג בזמן שעשה את מה שאהב, אז עם כל הכאב אפשר אולי קצת להתנחם בזה.

    1. מיכאל הגיב:

      מוזר לי שאין בכלל פרטים על נסיבות התאונה … הנהג עצר? ברח? היה באמת במעבר חצייה? הוא היה עם אפוד זוהר או תאורה? יש חקירה משטרתית? אולי נוכל ללמוד משהו מהטרגדיה הזאת…גם כרצים וגם כנהגים.

    2. מוטי הגיב:

      עצוב מאוד, נשרף הלב.. יהי זכרו ברוך.

  • עליזה הגיב:

    כמה חבל. יהי זיכרו ברוך

  • עמוס הגיב:

    חבל על דאבדין,
    אני משתתף בצער הכבד של משפחתו.
    ללא קשר לטרגדיה זו יש להקפיד על נראות בזמן הריצה – חולצות בולטות ומחזירי אור בלילה.
    אין לרוץ על כביש!!!

  • שלומי וינזפט הגיב:

    וואו, אין על ציון, אדם מדהים, אצן מטורף, איש ענק במלוא מובן המילה, האיש שרשמו עליו שמספר הקליומטרים שרץ, הוא היה מגיע לירח וחזרה, ולדעתי אפילו פעמיים, איזו אבידה.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג