מתי מזור – ניצחון הרוח את הגוף!

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:ורדית גילאור

מתי מזור נולד בארגנטינה עם פגיעת גוף קשה מאוד: פלג גופו התחתון היה משותק והוא סבל משיתוק חלקי בידיו ומקשיי דיבור. הוריו חיפשו עבורו מרכז שיקומי בארגנטינה, אך משנכשלו מאמצי החיפוש החליטו לעלות לישראל בכדי להעניק למתי את הטיפול הטוב ביותר. לאחר 9 שנים של טיפולי שיקום אינטנסיביים במרכז הספורט לנכים ברמת גן הם משוכנעים כי קיבלו את ההחלטה הנכונה. מצבו הגופני של מתי השתפר משמעותית. הוא החל להפעיל קצת את ידיו ושרירי פלג גופו העליון התחזקו. התקדמות הדרגתית זו הושגה כתוצאה מתוכנית טיפולית מקיפה שנבנתה עבור מתי ודרשה ממנו מאמץ פיזי ונפשי עצום. מעל הכל, השינויים הפיזיים והנחישות של מתי להתגבר על נכותו חיזקו את ביטחונו העצמי ושיפרו את יכולת הדיבור שלו. מתי איננו עוד ילד חסר אונים כפי שהיה בעבר . לצד כמות השעות העצומה שהוא מקדיש לספורט השיקומי הוא גם מקדיש זמן רב ללימודים וכיום הוא תלמיד מצטיין.


מתי מזור – נצחון הרוח

ההתקדמות במצבו הגופני והנפשי של מתי שיפרו את יכולתו להתמודד עם הקשיים הניצבים מולו. כל תנועה שהוא יוזם מצריכה ממנו כמות גדולה של מאמץ וכוח רצון. מתי למד בעזרת אימוני הספורט להתמודד בהצלחה מול המכשולים העומדים בפניו. הוא גם הבין שההתקדמות וההישגים אליהם הגיע בבית הספר ובמרכז הספורט הם תוצאה של מוטיבציה גבוהה ומאמץ מקסימאלי. הישגיו הספורטיביים כוללים כיום קביעת שיאים במספר אליפויות ארציות בשחייה ובמרוצים בתלת-אופן בקטגוריות הנכות אליהם הוא שייך. בשנתיים האחרונות זכה מתי במדליות על הישגיו בענף השחייה ובענף המרוצים במסגרת אליפות שהתקיימה במיאמי לילדים נכים.

מתי אומר: "אעבוד קשה מאוד כדי להצליח בספורט ובחיים. אני מקווה שיום אחד אהיה המנהל של מרכז הספורט לנכים ברמת גן ואוכל לעזור לילדים במצבי."

"טור דה תרום 2006"

כדי לעזור למתי ולחבריו ממרכז הספורט לנכים ברמת גן להתקדם ולהשתקם, הצטרפו ל"טור דה תרום 2006", מסע אופניים שיתקיים בין התאריכים 6 – 3 בספטמבר 2006.
לפרטים והרשמה ל "טור דה תרום 2006" התקשרו למרכז הספורט לנכים ברמת גן.


לפרטים והרשמה ל "טור דה תרום 2006" התקשרו למרכז הספורט לנכים ברמת גן.
טלפון: 03-7523489 03-5754444
דוא"ל

[email protected]

אתר המסע

www.bikeride.iscd.com


קרולין – סיפורה של אלופה – כתבה ראשונה בסדרה



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג