מתחרה טריאתלון הותקף למוות ע"י כריש לבן

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:כתב שוונג




מתחרה טריאתלון חובב מקליפורניה, בן 66, הותקף למוות על ידי כריש לבן באורך של בין שלושה לחמישה מטרים כך מוסר העיתון לוס אנג'לס טיימס. צוותי הרפואה ומצילי הים ניסו להחיותו אך ללא הצלחה







כוחות ההצלה מדווחים בחוף סולאנה לאחר התקיפה

מפגש האימון של מתחרי טריאתלון לא היה אמור להסתיים עם אסון שכזה. דייב מרטין, וטרינר בן 66, הקדיש חלק נכבד מזמנו לאחר פרישתו לגמלאות לתחביב האהוב עליו – תחרויות טריאתלון. המפגש הקבוע שלו ביום שישי עם חובבי טריאתלון אחרים הסתיים באסון, כאשר כריש לבן תקף אותו והרגו.

העיתון לוס אנג'לס טיימס דיווח, כי מרטין וחבורתו באו בסוף השבוע האחרון לחוף סולאנה בקליפורניה כדי לשחות לאורך החוף ולשמור על כושר תחרות. לפתע, הגיח כריש באורך 3-5 מטרים ונשך אותו ברגליו. מצילים וצוותי רפואה ניסו לסייע לו, אך ללא הצלחה.

מומחים לתקיפות כרישים שבחנו את אזור הפציעה קבעו, כי מדובר במקרה קלאסי של תקיפת כריש לבן: התגנבות מתחת לקרבן ונשיכה מהירה וחדה. מרטין נפגע בירכיו ומת בתוך זמן קצר מאוד מאיבוד דם רב.

למרות שכרישים רבים משוטטים במי האוקיינוס מול חופי דרום קליפורניה, ולמרות שמדי שנה רוחצים בים מיליוני בני אדם, זוהי תקיפת הכריש הראשונה באזור מ-1994.

מותו של מרטין הותיר את הנופשים בחוף ואת מתחריו לשחייה בהלם. הרשויות הכריזו מיד על האזור כבלתי מורשה לשחייה, בניסיון להגן על הרוחצים, אולם עד מהרה התעלמו גולשי הגלים מאזהרות המצילים ושבו להתחרות בים.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג