מרתון "WINNER " טבריה 2012: "מצפים לתוצאה טובה מ- 2:08 שעות"

"אם לא תהיה רוח מזרחית אנו מצפים שהמנצח ירד מ- 2:08 שעות" אמר מזכ"ל איגוד האתלטיקה ז’ק כהן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

"אם לא תהיה רוח מזרחית אנו מצפים שהמנצח ירד מ- 2:08 שעות" אמר מזכ"ל איגוד האתלטיקה ז'ק כהן

מאת:מערכת שוונג


מסיבת העיתונאים של מרתון ווינר טבריה הייתה בעיקר האדרה ושבחים מצד כל הדוברים הרשמיים. יו"ר איגוד האתלטיקה , שלמה בן גל, פתח בדברים ואמר: "אני מקווה שוובה ביהרון והיילה סטאין ייכנסו אחרי מחר לסגל האולימפי". אחריו דיבר זוהר עובד, ראש עיריית טבריה, שבירך על הצטרפות הטוטו לתמיכה במרתון ובפריפריה. עוד אמר עובד: "מה שקבוע זה לא פריפריה או מרכז אלא הדבקות, הנחישות וחריקת השיניים", כמו כן הבטיח עובד כי מחר ייחשף לעולם בפעם הראשונה רחוב הגליל אחרי שיפוצו".


מימין לשמאל: אורי שפר, שלמה בן גל, זוהר עובד וצחי פישביין במסיבת העיתונאים


אורי שפר, ראש מנהל הספורט, אמר: "אנו נמשיך לקיים את מרתון טבריה שהוא שם דבר בעולם ואחד מ- 13 אירועי הדגל של ישראל ומצדיק כל השקעה". שפר פרגן לזוהר זימרו על השגת הכרטיס למשחקים האולימפיים בלונדון 2012 ובירך אותו.

צחי פישביין, יו"ר הטוטו, יו"ר הטוטו אשר נרתם להצלת מרתון טבריה ברגע האחרון אמר: "נרתמנו לבקשתם של המארגנים כיוון שהמרוץ הוא היסטוריה ולא ייתכן שיבוטל בגלל חוסר תקציב" עוד הוא הוסיף: "כל עוד אני בתפקיד יתקיים המרתון.

ז'ק כהן,מזכ"ל איגוד האתלטיקה, שהיה אחראי על הסקירה המקצועית אמר כי הוא מקווה שלא תהיה רוח מזרחית והרצים הזרים יצליחו לקבוע שיא מסלול חדש וירדו מ- 2:08 שעות.

הרץ הקנייתי הבכיר ביותר ברשימת המשתתפים לא הגיע למרוץ. רוברט צ'ריוט רוברט קיפקואץ' צ'ריוט לא הגיע למרוץ. בתשובה לשאלת כתב שוונג אמר ז'ק כהן: "לפעמים יש לסוכנים שיקולים של הרגע האחרון". באיגוד האתלטיקה הודו כי רק לאחר שקראו את הכתבה בשוונג הם הבינו כי הוא התחרה במרתון שנחאי לפני כחודש ולכן כנראה לא יגיע למרתון טבריה למרות התחייבתו.

צילום: עופר ביידה



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג