מרתון רולר ראשון במרתון ת"א

לאחר שנה ארוכה, בה עבדנו מאד קשה, בפגישה תקדימית השבוע אושר מקצה רולר במרתון ת"א 2011.  זו הפעם הראשונה בישראל, שמקצה רולר יצא לפועל בכבישים חסומים, בכיף גדול, באירוע ססגוני ומיוחד וכמובן באופן עממי לכולם!
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


לאחר שנה ארוכה, בה עבדנו מאד קשה, בפגישה תקדימית השבוע אושר מקצה רולר במרתון ת"א 2011.  זו הפעם הראשונה בישראל, שמקצה רולר יצא לפועל בכבישים חסומים, בכיף גדול, באירוע ססגוני ומיוחד וכמובן באופן עממי לכולם!

מאת:אייבי גילת


במהלך השנה האחרונה התקיימו אין ספור התכתבויות עם עיריית ת"א בכדי לנסות להעלות את הנושא על סדר היום. אז נכון, בירוקרטיה היא חלק מהעירייה ולא היה קל להגיע להתקדמות בשטח, אך אחרי שנה התקיימה פגישה עם חברת ההפקות "כפיים" שמארגנת את מרתון ת"א על כל המשתמע מכך.


צילום: David Monniaux


היינו מוכנים להסתפק בכל דבר שיציעו לנו, אפילו בתוואי מסלול שלא יתאים ב-100% להחלקה, לאחר שראו כי אנו נחושים בדעתנו ורוצים להיות שם, התחילה העירייה להראות נכונות ולתווך את כל הנושא מול החברה שמארגנת את המרתון.

בפגישה עם אורן, מנהל הפרויקטים מחברת "כפיים", קיבלנו הרבה מעבר למצופה וזכינו לחבר אוהד שרוצה את ענף הרולר במרתון בצורה שלא תיאמן. חברת ההפקה מעוניינת לראות את כל מחליקי "תל-אביב רולרס" במרתון הקרוב, במקצה עממי. זאת ועוד, החברה המארגנת רואה בענף הרולר ספורט משמעותי, שמייצג יותר מכל את איכות העיר ת"א ומייחד אותה משאר הערים בארצנו, אנו צריכים להוכיח כי טענה זו נכונה.

החזון, לראות בשנים הבאות כמות מחליקים הולכת וגדלה ולפתוח מסורת שמחליקי ישראל לוקחים חלק ביחד עם מחליקי ת"א רולרס במקצה החלקה קבוע במרתון. אני חייב לציין, מפיקי האירוע ואני רואים בזה את תחילתה של מסורת לטווח ארוך והחשיבות בהפגנת נוכחות במרתון בעלת חשיבות עליונה, לדעתי אף ניתן לראות בזה סוג של שליחות לענף הרולר בישראל.

מקצה הרולר יזנק ביום מרתון ת"א (8.4.11) בשעה 08:30 בבוקר מגן צ'ארלס קלור ויהיה למרחק של 21.1 ק"מ. המקצה הינו מקצה עעמי לא פרסים או דירוג רשמי. מרתון הרולר יוזנק אחרון, על מנת למנוע התנגשות עם הרצים בשבלי סיום הריצה. בעת הזינוק כל כבישי המסלול יסגרו ע"י משטרת ישראל, ולאחר הזינוק יפתחו בהדרגתיות. תוואי המסלול זהה לתוואי חצי המרתון של הרצים, את מפת המסלול ניתן לראות כאן.

עלות המרתון למחליק זהה לעלות אצן במקצה חצי המרתון (היום עומד על 150 ₪ – מחיר הרשמה מוקדמת), כל חברי "תל-אביב רולרס" יזכו להנחה בהרשמה קבוצתית. ההרשמה תתבצע דרך אתר מרתון ת"א, בזמן הקרוב תפתח עמודה במיוחד למקצה ההחלקה על רולר. כל מחליק יקבל חולצת DRIFIT איכותית של חברת Adidas ועוד מתנות רבות ושוות בערכת המחליקים.

סדנת אימונים (לשיפור הכושר) תפתח כחודשיים לפני המרתון, באדיבות מספר מחליקים שהביעו נכונות לעזור באימונים חד שבועיים ללא כל תמורה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג