מרתון רוטרדאם: בריהון פיספס בשתי שניות קריטריון לאליפות העולם

הראשון מבין הישראלים שסיימו את מרתון רוטרדאם קבע 2:19:02 שעות והיה כל כך קרוב. איימרו עלמיה במרתון הבכורה שלו קבע 2:19:50 שעות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
וובה בריהון (משמאל) במרתון טבריה
וובה בריהון (משמאל) במרתון טבריה

במקביל למרתון פריז, התקיים היום (ראשון) גם מרתון רוטרדאם בהולנד, אליו נוהגים להגיע המרתוניסטים הבכירים הישראלים כדי לקבוע קריטריונים לאליפויות השונות. הפעם שני הרצים הישראלים הבולטים שהתחרו שם היו וובה בריהון ואיימרו עלמיה, במרתון הבכורה שלו. המטרה של שניהם היתה לרדת מזמן הקריטריון לאליפות העולם בלונדון שהוא 2:19:00 שעות.

וובה בריהון (משמאל) במרתון טבריה

כל כך קרוב. וובה בריהון (משמאל) | צילום: צלמי שוונג

בריהון, המנוסה יותר במרתונים, פתח יותר חזק ונשאר המוביל מבין הישראלים עד שחצה את קו הסיום בזמן של 2:19:02 שעות, ופיספס את הקריטריון בשתי שניות בלבד.

כרגע גירמה אמרה (בטבריה) ומארו טפרי (בפריז) הם המרתוניסטים הישראלים שהצליחו לקבוע קריטריון לאליפות העולם כשבנשים מצטרפת אליהם ילנה דולינין. טסמה מוגס יתחרה בעוד שבועיים במרתון לונדון וינסה גם הא לרדת מ-2:19 שעות כדי להגיע ללונדון. איימרו עלמיה, במרתון הבכורה שלו, נחלש בקילומטרים האחרונים וסיים בזמן של 2:19:50 שעות שלא מספיק לו כדי להגיע לאליפות העולם.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג