מרתון סמסונג תל אביב || סיכום המרחק המלא

התנאים במרתון לא היו פשוטים ומלבד מזג אוויר שהתחמם היו גם רוחות פנים. ארנסט קבני הקנייתי ניצח, רן אלתרמן סיים רביעי וניצח בין הישראלים. מרגרט אנג'ונגה ניצחה בנשים, מירב מינסס ראשונה בין הישראליות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
ארסנט קבני ומנצחי מרתון סמסונג תל אביב
ארסנט קבני ומנצחי מרתון סמסונג תל אביב

מזג האוויר הזה כבר לא מפתיע אף אחד בתל אביב. המרתון הוזנק הבוקר בשעה 7:00, הרצים המהירים ביותר סיימו לפני שהחום נתן את אותותיו, שאר הרצים הרגישו אותו היטב, ובנוסף כולם הרגישו רוח פנים חזקה, שהקשתה על רוב הרצים הבכירים לשבור שיאים אישיים, כשגם שיא המסלול היה רחוק מהישג יד היום.

לתמונות האישיות שלכם בשוונג תג – לחצו כאן
לתוצאות האישיות שלכם – לחצו כאן

הרצים המובילים במרתון סמסונג תל אביב 2018

הרצים המובילים מחו"ל בכניסה לטיילת הצפונית | צילום: דני בורשבסקי

מיד אחרי יריית הזינוק פרצה קדימה דבוקה בת 7 רצים אורחים מקניה ואתיופיה, ואחריה הדבוקה של הישראלים המובילים שכללה את רן אלתרמן, גזאצ'ו פנטה ומובראק איסמעיל מרצי הסמטה שהוא פליט מדארפור, שפתח יותר מהר משאר הישראלים בחצי הראשון של המרוץ. קצת אחריהם נראה איש הברזל תום מרמרלי, שהשתתף בפעם הראשונה בריצת מרתון רשמית.

הדבוקה של הרצים מחו"ל החזיקה מעמד יחד עד לקילומטר ה-31, ואז החלה להתפצל כשכל פעם רץ אחר נותר מאחור. בסופו של דבר, באזור הקילומטר ה-34 בכיכר אתרים מי שלחץ על הדוושה היה ארסנט קבני הקנייתי, שמחזיק בשיא אישי של 2:10:05 שע'. בשלב זה הוא הגביר מהירות ולא הותיר שום סיכוי למתחריו, כשמי שרדף אחריו היה בעיקר האתיופי סולומון ביראטו.

בגזרה הישראלית, רן אלתרמן הצליח לעקוף את מובראק איסמעיל, וגם גזאצ'ו פנטה. בקרב בין הנשים המובילות הצליחה הקנייתית אנג'וגנה לברוח לבת ארצה סאלומה קימוטאי.

ארנסט קבניי מנצח מרתון תל אביב עם סלומון ביראטו האתיופי ופטריק קוריר הקנייתי

ארסנט קבניי נכנס ראשון לשער הסיום וניצח בזמן של 2:19:53 שע' והוא הקדים ב-17 שניות את ביראטו. שלישי סיים הקנייתי פטריק קוריר בזמן של 2:20:52 שע' ורן אלתרמן סיים רביעי וראשון בין הישראלים בזמן של 2:37:19 שע'. גזאצ'ו פנטה סיים שני בין הישראלים וחמישי (2:38:05 שע') ומובראק איסמעיל שישי ושלישי בין הישראלים עם 2:37:19 שע'. אחריהם הגיע תום מרמרלי שקבע 2:46:38 שע'.

מרגרט אנג'וגנה ניצחה בין הנשים עם 2:58:18 שע', והקדימה את סאלומה קימוטאי (3:01:46 שע'). שלישית וראשונה בין הישראליות סיימה מירב מירב מינסס בזמן של 3:10:13 שע' ואחריה אריאל אלעד (3:15:39 שע') ויקתרינה קוקוש (3:22:06 שע'). הרקדנית ושופטת "רק רוצים לרקוד", אנה ארונוב, סיימה במקום ה-19 בין הנשים בזמן של 3:35:22 שע'.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • שלומי הטרטרטר הגיב:

    אנה אהרונוב בעצם ניצחה
    ניצחה בלאכול לנו את הראס

  • מתי הגיב:

    תבדקו את המיקום של הרצים לפי זמן הנטו ולא הברוטו . המיקומים של הרצים הרגילים לא נכונים אלא מתבססים על זמני ברוטו .

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג