סיכום מרתון טבריה: בכורה חלומית לגרמה אמרה

הרץ שבלט עד היום בעיקר במרחק ה-10,000 מ' סיים שני אחרי הבטמו האתיופי בזמן של 2:17:20 שע' והבטיח את מקומו באליפות העולם. שיא מסלול לנשים נותץ על ידי גברמריאם האתיופית
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
גירמה אמרה במרתון טבריה 2017
גירמה אמרה במרתון טבריה 2017

לבלוג החי ממרתון טבריה – היכנסו

לתוצאות שלכם מהמרתון וממקצה ה-10 ק"מ

מרתון טבריה ה-40 התקיים היום (שישי) במזג אוויר שהיה מושלם מבחינת הטמפרטורות, אם כי רוח הפנים תקפה את הרצים בעיקר באזור שבין צומת מעגן לנקודת חצי המרתון בעין גב. ובכל זאת, לא מעט מרתוניסטים חדשים נהנו מהתנאים היום, אחד מהם היה גרמה אמרה שעד היום היה אחד משני רצי ה-10,000 מטרים המובילים במדינה, ומהיום הוא הנציג הישראלי לאליפות העולם באתלטיקה קלה שתתקיים בקיץ הקרוב בלונדון.

גרמה אמרה במרתון טבריה 2017

נוסע לאליפות העולם. גרמה אמרה | צילום: באדיבות איגוד האתלטיקה

אמרה זינק למרתון הזה שהיה הראשון שלו במטרה לרדת מזמן של 2:19 שעות, הקריטריון לאליפות העולם. ארגה הבטמו האתיופי הוטס לכאן כדי להיות מכתיב הקצב שלו. באזור הקילומטר ה-35 האורח מאתיופיה ברח מעט לאמרה וכך למעשה נפתח הפער. בסופו של דבר הבטמו ניצח בזמן של 2:16:39 שעות ואילו אמרה הגיע שני בתוצאה מצוינת של 2:17:20 שעות שהיא גם הטובה ביותר במרתון בכורה של ישראלי.

וובה בריהון סיים שלישי ושני בין הישראלים בזמן של 2:21:52 שעות וכמעט שלוש דקות אחריו הגיע מלקמו ג'מבר, שהיה אלוף ישראל בשנה שעברה. היווט גברמריאם האתיופית ניצחה בין הנשים בזמן של 2:25:45 שעות ושברה שיא מסלול בן 25 שנים של מריה סטארקובה הצ'כית. מינטמאר ביקאיה מאתלטי הסמטה סיימה ראשונה בין הישראליות בזמן של 2:53:22 שעות והקדימה את שירי פרידמן שקבעה 3:09:10 שעות. סבטלנה בחמנד שהיתה אלופת ישראל בשנה שעברה סיימה הפעם שלישית בין הישראליות וחמישית בין הנשים בזמן של 3:10:26 שעות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג