מרוץ רעננה: עוצמת תרבות הפנאי

צריך לראות כדי להאמין. 10,000 שוחרי תרבות הפנאי מלאו את רחובות רעננה בגל אדיר של ריצה והליכה והוכיחו כי גם בין שני מרוצי המרתון הגדולים בישראל יש ביקוש לאירועי ספורט
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

צריך לראות כדי להאמין. 10,000 שוחרי תרבות הפנאי מלאו את רחובות רעננה בגל אדיר של ריצה והליכה והוכיחו כי גם בין שני מרוצי המרתון הגדולים בישראל יש ביקוש לאירועי ספורט

מאת:יאיר בן עמי


לאלו אשר הצטרפו לסצנת הספורט האקטיבי בישראל בשנים האחרונות זה אולי מובן מאליו אך עבור מי שהיו בתחרויות הריצה לפני שני עשורים ויותר ההתרחשות הזו יוצרת השתאות, הנאה אין קץ ושמחה בלב.

לפני שבועיים התקיים, מצידו השני של הכביש, מרוץ כפר סבא בהשתתפות אלפים. לפני שבוע רבבה וחצי מלאה את עיר הבירה בחגיגת מרתון אדירה ובשבוע הבא העיר ללא הפסקה תארח כ- 25,000 רצים ברחובותיה. זה לא הפריע לכאלף רצים הישגיים ועוד כעשר אלף חובבי ספורט לשטוף את רחובות רעננה בהפנינג מדהים של חגיגת ספורט.

תמי פלד-חיון, מורה לחינוך גופני ומאמנת כדורסל ועיתונאית בדימוס תארה את תחושתה: "העיר לבשה חג כמו ביום העצמאות" וזה משפט שיוצא מלבה לא רק כמי שביצעה את התפקידים שהוזכרו אלא גם כתושבת העיר מזה 17 שנים. אי אפשר היה להתעלם מאלפי התלמידים והתלמידות, יחידות צה"ל וקבוצות הכושר שיצרו את האווירה.

בין הסיפורים היפים של המרוץ אפשר היה לראות קבוצה של רצים ממועדון eye can שרצו כשהם קושרים האחד לשני לאורך כל המסלול. בין הרצים אפשר היה למצוא את מנכ"ל סמסונג ברק פלאצ'י ויורם לבב רץ מרתון, טריאתלט ומאמן הטריאתלון שאוהב לבצע דברים בלתי הגיוניים כדי לגייס כספים. הפעם, יחד עם חבריו לגוש הרצים הקשור, הם רצו למען איסוף כסף לאבחון וטיפול בסרטן.

בין שלל הסיפורים והמראות המרגשים התקיימה תחרות ריצה מלהיבה בה ניצחו נהילה אדמסו ואזב גבריזבהר וולדהריווט מאתיופיה. במקצה אופני היד חצתה ראשונה את קו הסיום פסקל ברקוביץ שהקדימה גם את כל הגברים. במקום השני, ראשון בין הגברים, סיים מאיר דגני.



תוצאות

גברים:

1. נהילה אדמסו – 31:17 דקות
2. מאורו טפרי, מכבי תל אביב – 32:17 דקות
3. נגה מקטה, מכבי תל אביב – 32:30 דקות

נשים:


1. ואזב גבריזבהר וולדהריווט אתיופיה, 38:10 דקות
2. הלן וולפסון, אתלטי מיזונו נתניה 40:10 דקות
3. דנה לוין, אתלטי אורן השרון- 40:48 דקות

אופני יד:

נשים:


1. פסקל ברקוביץ, עמותת אתגרים – 22:12 דקות
2. אורה פרלשטין, בית הלוחם תל אביב – 40:25 דקות
3. ענת יהלום, בית הלוחם תל אביב – 45:30 דקות

גברים:


1. מאיר דגני, בית הלוחם תל אביב- 22:14 דקות
2. קובי ליאון, בית הלוחם תל אביב- 24:08 דקות

3. שימי סחייק – 24:10 דקות

צוות צלמי שוונג מביא לכם את כל התמונות כאן



23.3.2012


יאיר בן עמי - מציאות נושכתיאיר בן עמי
עורך ראשי אתר Shvoong בעל הטור מציאות נושכת



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג