מרוץ רמת השרון מרץ 2002

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:עומר ברק



עבודת שיווק מסיבית מצד מחלקת הספורט ברמה"ש גרמה לכך שקרוב ל-500 איש התייצבו על קו הזינוק במקצה ל-10 ק"מ במרוץ מהותיקים שבמרוצי הארץ ובפעם ה-18 ברציפות.
"אי אפשר להתעלם מכל אותם אלו המתימרים להגדיר עצמם "ספורטאים"
אשר החרימו את האירוע" אמר יאיר מינץ, מנהל מחלקת הספורט בפורום שוונג על היעדרותם של רצים ותיקים רבים מהמרוץ.
מיד עם הגעתי לשטח המרוץ נדהמתי לראות תור ארוך של אנשים.
"זה המחיר שמשלמים על הרשמה ביום התחרות" חשבתי לעצמי וטעיתי.
התור המשותף והארוך נעצר בצוואר בקבוק – עמדת חלוקת הצ'יפים שכן מנהג חדש החל בתחרויות בהם מונהגת מדידת זמנים אלקטרונית (צ'יפים) שלם מראש עבור התחרות ושלם עבור שכירת הצ'יפ ביום
המרוץ וכך נוספה לה עוד תחנה בתור.
אנשים התלוננו ובצדק על ההמתנה הארוכה והלא מוצדקת אשר מנעה מחלקם את החימום לתחרות.
יאמר לזכות המארגנים כי מרגע שאיתרו את הבעיה הם פעלו לתיקונה והוסיפו עוד עמדת חלוקת צ'יפים.
בטרם יצא המרוץ המרכזי התקיים הפנינג ילדים קטן – ריצת הפעוטות ל-200 מטר שנערכה בתחומי האצטדיון. מי התאמץ יותר לנצח? ההורים או הילדים?


הטף התייחס ברצינות לאירוע – גם ההורים

באיחור קל של דקות ספורות הוזנק מקצה עשרת הקילומטרים במסלול השגרתי. המסלול העובר ברחובותיה המרכזיים של רמת השרון מאופיין ב-2 עליות ארוכות אחריהן מסלול מישורי בעיקרו עד קו הסיום.
המסלול אינו מעגלי כך שהפלוטון יכול לראות את התותחים באים מולו. והנה הם באים בקצב של 20 קמ"ש מולי אבל חסר לי משהו, יותר נכון משהיא. נילי אברמסקי כמובן.
איפה היא? הרי ראיתי אותה בזינוק? המשכתי בדרך ומה רבה היתה הפתעתי עת ראיתי את הגברת עוקפת אותי בצעד קל לאחר ק"מ נוסף. ברור קצר בסיום הבהיר לי שנילי ועוד מספר רצים הוטעו במהלך הריצה ע"י שוטר ורצו כ-2 ק"מ נוספים. קצת מפתיע שטעות כזו מצערת קוראת דווקא לרצה כה מנוסה כנילי (ורצים נוספים שרצו איתה), בכל אופן חבל ונקווה שטעות כזו לא תישנה.
בעיה שניה שנתקלתי בה הינה קו הסיום – מספר רצים להם היה זה הארוע הראשון התקשו למצוא את קו הסיום וחשבו כי קו הזינוק הוא קו הסיום כך שראינו מספר רצים בספרינט מזהיר נעצרים במרכז הכביש ורק לאחר שהועמדו על טעותם המשיכו עוד כ-200 מטר לקו הסיום בתוך האיצטדיון.

סיכום
בסה"כ הארוע ברמת השרון הופק ברמה גבוהה עם שפע פעילויות לילדים (המרוץ, המשחקיה והליצנים) שפע מים לרצים, שפע אבטחה ושיטור כיאה למצב, ערך המתנה (תיק סאקוני מהודר) עלה על דמי ההרשמה והשנה גם שמעתי פחות את טענות הנהגים אשר נחסמו בשטחי המועצה עד יעברו הרצים.
משיחה שערכתי עם מחלקת הספורט הובהר כי הלקחים הפקו והליקויים יתוקנו.

מנצחים
גברים – בהעדרם של מספר רצים בכירים (סטאין, וודג') שיא המסלול לא נשבר.
מקום ראשון – דרמה מורקט 31:29 ד', שני – מלקוט אברהם ד', 31:47 ושלישי – נאמן עמית 31:49 ד'.
נשים – נילי אברמסקי השתתפה אך טעתה במסלול ולא זכתה באופן מפתיע.
מקום ראשון – אורנה בלאו 36:56 ד', שניה – ליטל אזולאי 37:11 ד', ובמקום השלישי – בכמנד סבטלנה 37:18 ד'.

קישורים קשורים:
תמונות מהתחרות
כל התוצאות
פורום שוונג



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג