מרוץ עממי לזכר גלעד בוצר ז"ל

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:רני בקר

רבים מארועי הספורט בארץ, נושאים את שמם של יקירים אלו או אחרים, לרוב ספורטאים, חובבי הענף בו מתקיים הארוע, שקפדו את חייהם בנסיבות מצערות אלו או אחרות.קרובי המשפחה והחברים בוחרים להנציח את שם יקירם באמצעות הספורט אותו הוא אהב ובכך להמשיך את מורשתו תוך.

אלי בוצר, אצן וותיק מקבוצת רצי רעננה והתעשיה האוירית, איבד את בנו היקר גלעד בוצר, בתאונת דרכים בפורים 1997 והוא בן 17 בלבד.גלעד היה חובב ענפי ספורט רבים, חלקם כמשתתף וחלקם כמעודד ואף נהג לחלוק עם אביו את אהבתם המשותפת לספורט ובמיוחד לריצה ולרכיבת אופניים.

אלי שמשתתף כבר שנים רבות במרוצים שונים לזכר בן זה או בת זו, החליט בעצה אחת עם יאיר קרני, מאמן קבוצתו, לקיים מרוץ שנתי לזכר גלעד, מרוץ ייחודי ושונה מהמרוצים הקיימים בארץ.

וכך באוגוסט 2001, לאחר זמן רב של הכנות והרבה עזרה מחבריו לקבוצה, יצא לדרך המרוץ הראשון לזכרו של גלעד בוצר ז"ל.המרוץ יתקיים בשבת הקרובה (31/8/02) ויוזנק בשעה 07:30 בדיוק מרחבת החניה של קאנטרי קלאב רעננה.


אלי בוצר – אב שכול – מיסד ויוזם המרוץ

המרוץ מתאפיין בכך שלא כמו שאר המרוצים, הוא מתקיים כולו בשטח כורכר ומוגדר ע"י אלי ויאיר קרני כמרוץ אתגר וזאת בשל סיומו של המסלול הכולל טיפוס לתל (תל גלעד) .בשנה שעברה השתתפו כ- 70 רצים במרוץ והשנה צופה אלי כי המספר יכפיל את עצמו ולו בשל רצי המועדונים הרבים שיצטרפו למרוץ השנה (אורך המסלול 3.5 ק"מ).

ההשתתפות במרוץ אינה כרוכה בתשלום, (מי שיבחר יוכל לרכוש את גופיית המרוץ (גופיית ריצה) במחיר עלותה – 50 ש"ח ) מי שתייה מינרלים יחולקו לרצים בסיופ המרוץ וגם פרסים למנצחים:

גביעים למנצחים עד גיל 19.
פרסים למקום ראשון ושני לנשים.
פרס למקום ראשון ושני גילאי 20 עד 39.
מקום ראשון גילאי 40 ומעלה.
מקום ראשון לתושב מקומי (רעננה).

בין הפרסים יוענק מנוי למגזין עולם הריצה וכן מקום ראשון כללי יזכה בשעון מד דופק "פולאר" מתנת יאיר קרני.

פרטים נוספים על המרוץ ניתן למצוא אצל אלי בוצר בטל: 900549-054 7746910-09 וכאן בשוונג.כדאי לבוא, חינם, מיוחד, לזכר ועוד הרבה סיבות….

אנחנו נהיה שם – זה בטוח.

קישורים:


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג