מרוץ עין גדי 2003 בוטל

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:עומר ברק

מרוץ עין גדי נדחה ליום שבת 22.02.2003, אותן שעות, אותם פרטים, פרטים נוספים לגבי הרשמה, ביטולים, הסעות מאורגנות וכו' יפורסמו בקרוב

מה שלא הצליחו לעשות הנשיאים בוש וסדאם עשה מזג האויר בלילה אחד – לראשונה בתולדות המרוץ הגדול בארץ, בוטל מרוץ עין גדי.
מזג האויר הנפלא ששרר במהלך יום שישי לא הראה כל סימן לבאות.הועדה המארגנת דאגה לקבל עדכונים מטארולוגים ואף לא עדכון אחד חזה את שהתחולל בלילה, שעות ספורות לפני הזינוק.
אומנם צפו גשמים אך כל אלו ע"פ התחזית אמורים היו להופיע באזור עין גדי החל משעות הצהרים.
משבי רוח עזים החלו לנשב בלילה והרימו, פשוטו כמשמעו לאויר את המאהל שנבנה בשטח הכינוס ואשר התעתד לקלוט את אלפי המשתתפים ובני משפחותיהם. בבוקר גילו כי מכולת המדידה התעופפה באוויר למרחק 100 מטר. כל המאהל התפרק ועף למרחקים שונים וכיוונים שונים.


הרוח נושבת והרצים עומדים

נסיון המארגנים למקם את שטחי המדידה בבוקר (שעה 07:45) לא צלחו. השטיחים עפו באויר ונקרעו. לא ניתן היה לבצע מדידת זמנים במרוץ. כבלי החשמל נקרעו והועדה המארגנת הורתה על ביטול המרוץ.

בישיבת הועדה המארגנת שנערכה בשעה 10:00 פורטו הסיבות לביטול המרוץ.
1. בטיחות
לא ניתן היה לערוב לבטיחות הרצים ושאר המשתתפים. (אבק, רוחות, דברים עפים).
2. חלוקת שבבים
לא ניתן היה לחלק את מעטפות הרישום והשבבים למשתתפי המרוץ.
3. הפנינג
בשטח הכינוס תוכנן להתקיים הפנינג ענק שנועד לשעשע את משפחות הרצים. קרקס, ביתני מכירה ועוד אטרקציות כאלה ואחרות לא יכלו להתקים במזג האויר, הרוח והאבק ששררו באזור.
4. הערך הספורטיבי
בנתונים הללו המרוץ מאבד את כל הצד הספורטיבי שלו ואין טעם לקיימו.

נבדקת אפשרות לקיים את המרוץ בחודש הקרוב פעם נוספת.
המרוץ החוזר יקבע לשעה מאוחרת יותר כך שאנשים יוכלו להגיעבאותו יום.

המארגנים הפסידו למעלה מ- 200,000 ש"ח עקב הדחיה והציוד שנהרס.

הועדה המארגנת בראשות יעקב אקריש ואלי רון ביטלה את המרוץ בלב כבד אולם תחושת האחריות שרבצה עליהם לבטחונם של כ-2000 רציםבמזג אויר סוער היתה גדולה מדי.

להלן נוסח ההודעה הרשמית שנמסרה ע"י הועדה המארגנת אל ציבור הרצים:
1. נבקש להתנצל על הכורח שעמד בפני הועדה המארגנת של מרוץ עין-גדי ע"ש גיורא ותומר רון, לבטל את האירוע נוכח פגעי מזג האוויר (סופת רוח שכללה משבים בעוצמה, אשר הביאו לקריסה מוחלטת של כל מערכות השירותים והתמיכה של המרוץ).

2. אנו מודעים למאמץ הרב שהיה כרוך בהתארגנות האישית שלך למרוץ, ובהוצאות הכספיות, אשר ודאי היו מנת חלקך. גם לועדה המארגנת נגרמו נזקים כספיים חמורים… האכזבה מדחיית המרוץ משותפת לכולנו רצים ומארגנים.

3. למרוץ עין-גדי יצא מוניטין של אירוע, אשר משלב מעבר לריצה גם אוירה והתנהלות ארגונית, אשר יוצרים חוויה אישית מרגשת. קריסת כל המערכות אשר תמכו במרוץ, לא אפשרו לנו לארגן מרוץ ברמה אשר אנו מורגלים לה, ולכן בהתייעצות עם משטרת ישראל, והשירות המטראולוגי נאלצנו לקבל החלטה כואבת על דחיית האירוע.

4. בכוונתנו לקיים את האירוע בתקופה הקרובה, ואנו נעשה כל שביכולתנו לשמר את האיכויות המאפיינות את מרוץ עין-גדי, ולתת לך את השירות הטוב ביותר.

5. כל רץ אשר נרשם ושילם למרוץ, הרשמתו תהא תקפה גם למועד הנדחה. רצים אשר יבחרו לבטל את השתתפותם יוכלו לקבל החזר כספי בתאום עם הועדה המארגנת.

6. מידע ופרטים אודות מועד המרוץ החדש יועברו אליך בימים הקרובים. כמו כן ניתן יהיה לעמוד בקשר עם מטה המרוץ בטלפון08-6688822, 08-6688829, בין השעות 08:30-15:30. ניתן גם לפנות באמצעות דואר אלקטרוני [email protected].

אנו מקווים לראותך שוב במרוץ עין-גדי.

בברכה,
הועדה המארגנת

יעקב אקריש       אלי רון

קישורים


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג