מרוץ מגידו הבינלאומי באופני שטח

מועדון ccc בשיתוף עם גלי רונן מקיבוץ משמר העמק ויובל גולן המועצה האזורית מגידו יארחו את המירוץ הראשון בסבב המרוצים הבינלאומי באופני הרים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


מועדון ccc בשיתוף עם גלי רונן מקיבוץ משמר העמק ויובל גולן המועצה האזורית מגידו יארחו את המירוץ הראשון בסבב המרוצים הבינלאומי באופני הרים

מאת:גל צחור


במסגרת הכוונה של המועדון (CCC) לקדם את ענף האופניים בישראל אנו רואים חשיבות רבה בקיום מרוצים בין לאומיים בארץ כך שהרוכבים שלנו יוכלו להיתחרות עם מיטב הרוכבים "בחצר שלנו" ללא הצורך לטוס לחו"ל. עם השנים הקו הזה נושא פרי ויותר רוכבים מחו"ל מגיעים לישראל כדי לקחת חלק בתחרויות.
אל המרוץ, אשר ייערך ביום שישי ה- 4 בחודש מרץ 2011, צפויים להגיע רוכבים ורוכבות מן השורה הראשונה בעולם. רוכבים ורוכבות אלה יקפיצו את רמת המירוצים וצפוי קרב עיקש על כל מקום בהשגת נקודות בינלאומיות. עובד זהו מבטיחה רמת תחרות גבוהה מאוד! ה

מסלול, אשר נבנה על ידי גלי רונן, הוא מהמסלולים המאתגרים והכפיים ביותר שראה ענף האופניים הישראלי, חיבור נכון של הסינגלים באיזור משמר העמק ויצירת מסלול מאתגר מחד ונגיש לקהל מאידך, מבטיח ליצור תחרות מרתקת לרוכבים ולקהל כאחד.

זו תהיה הפעם הראשונה בו מסלול המרוץ  יחצה את שטח הקיבוץ (תודתנו לחברי הקיבוץ המאפשרים לנו להביא את הספורט הזה קרוב ככול האפשר לקהל) בנוסף המסלול יכלול עליות עצבניות וקשות סינגלים טכניים שישלבו קטעים מהירים עם קטעים איטיים וקשים למעבר.


ענבר רונן, רוכבת ב- CCC, חברת קיבוץ משמר העמק ותקווה אולימפית


כמות המתחרים והמסלול הטכני ידרשו מהרוכבים ריכוז שיא. בקרב הישראלים: שלומי חיימי יגיע וינסה לשחזר את ההישג מהשנה הקודמות כשהצליח לנצח את מירוץ משגב בסבב. בנוסף מארחי התחרות רוכבי מועדון ccc  ינסו להשתלב גבוה במרוץ הבייתי ולהוות יריב עיקש גם לשלומי וגם לרוכבים האירופיים עידן שפריא מגיע בפורמה מצויינת לאחר שניצח את מרתון בארי ואת תחרות מלך ההר בטור אילת.

עודד דנון מגיע לאחר מחלה אך אם זאת מנוסה ושמח לאתגר מול הרוכבים הבינלאומיים. אליעד דניאל  עדיין בספק באם יזנק למרוץ עקב פציעה לא פשוטה ממרתון בארי, עוד רוכב שיהיה מעניין לראותו הוא דרור פקץ' שמגיע עם המון נסיון,רעב ורצון להתברג בין מובילי המירוץ.

בזירת הנשים יש לנו את ענבר רונן על מסלול הבית שנמצאת
בשלבי הכנה מיתקדים לעונה ולמעשה התחרות הזאת תהווה עבורה יריאת פתיחה וכניסה למעגל התחרויות העונה.

נגה כורם ופז בש שסיימו בכבוד את טור אילת, בשבת האחרונה, ונראה כי הן במצב מצויין ( שתיהם התברגו יפה מאד בין הגברים בטור אילת)  וגם עידית שוב (שחזרה מסבב תחרויות ראשון בקפריסין) ייצגו את המין היפה מול רוכבות בינלאומיות חזקות.

בנוסף למסלול המדהים והתחרות המרתקת צפויי מזג אוויר בהזמנה ככה שנוחכותכם קוראים יקרים תתמוך ברוכבים שלנו, צפוי לכם בילוי מדהים ולא שיגרתי לפני כניסת השבת , אז קדימה הזינוק ב-12 בצהריים שעה מצויינת לטיול של יום שישי בצהריים.

בואו בהמוניכם לעשות שמח ולעודד את הרוכבים שלנו!

קישורים: אופניים, מרוץ אופניים



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג