מרוץ הזדהות עם ישראל בסנטרל פארק

מי שמתכנן סופ"ש בניו-יורק בתחילת השבוע הקרוב, או נסיעת עסקים, בחוף המזרחי של ארה"ב, מוזמן לקחת חלק במרוץ ההזדהות עם ישראל למרחק 4 מייל שיתקיים ביום ראשון ה- 5 ביוני.
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


מי שמתכנן סופ"ש בניו-יורק בתחילת השבוע הקרוב, או נסיעת עסקים, בחוף המזרחי של ארה"ב, מוזמן לקחת חלק במרוץ ההזדהות עם ישראל למרחק 4 מייל שיתקיים ביום ראשון ה- 5 ביוני.

מאת:מערכת שוונג



במסגרת חגיגות העצמאות לישראל, שמתקיימות מידי שנה בעיר ניו-יורק ,  NYRR, מועדון הריצה הגדול ביותר בעולם (מונה כ- 300,000 רצים) , שאחראי בין היתר על מרתון ניו-יורק, מרוץ המדרגות של האמפייר סטייט ועוד עשרות אירועי ספורט גדולים ומפורסמים בארה"ב, מקיים ריצת הזדהות עם ישראל בשיתוף הקהילה היהודית בניו-יורק ומועדון "היהודים הרצים" JRUNNERS .






 המרוץ מתקיים בתוך  הסנטראל פארק והוא למרחק 4 מייל (6.5 ק"מ).
מזנקים מ- East Drive ב 68th Street רצים צפונה לכיוון האגם, מקיפים אותו וחוזרים לכיוון נקודות הזינוק מצדו המערבי של האגם.

המרוץ הנו מרוץ הזדהות עם ישראל אך מחייב הרשמה מראש/במקום במחירים שנעים בין 25$ ל- 40$ תלוי במועד ההרשמה. מנצחי המרוץ וקבוצות הגיל יזכו כמובן בפרסים כיאה למרוצים מכובדים מסוג זה.


הנה עוד דרך נחמדה לחגוג עצמאות למדינת ישראל.

NYRR Celebrate Israel Run

מתכננים להשתתף במרוץ ההזדהות עם ישראל – עדכנו אותנו בפייסבוק –



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג