מרוץ האופניים לנשים – התמונות הראשונות

מזג האוויר הסגרירי לא הרתיע למעלה ממאתיים רוכבות, תחרותיות ועממיות, מנערות ועד מסטרס ג’, מלהתייצב למרוץ האופניים הראשון לנשים בישראל. גולת הכותרת של הארוע הייתה המקצה התחרותי שאליו זינקו כ- 110 רוכבות, ולראשונה בארץ רכבו בפלוטון ענק רוכבות עלית, לצד נשים שזו להן תחרות ראשונה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


מזג האוויר הסגרירי לא הרתיע למעלה ממאתיים רוכבות, תחרותיות ועממיות, מנערות ועד מסטרס ג’, מלהתייצב למרוץ האופניים הראשון לנשים בישראל. גולת הכותרת של הארוע הייתה המקצה התחרותי שאליו זינקו כ- 110 רוכבות, ולראשונה בארץ רכבו בפלוטון ענק רוכבות עלית, לצד נשים שזו להן תחרות ראשונה

מאת:מור שלזינגר


המנצחת הגדולה של היום היתה נוגה כורם (טים משגב) שזכתה בשלדה מתנת סגל בייקס. מייד אחריה, הגיעה חברתה לקבוצה ירדן גולן, שגם סייעה לה בתחילת הספרינט פיניש ולקחה את המקום הראשון בפודיום נשים עלית. מיכל אלה (VCI) הגיעה במקום השני, וענבר רונן (CCC) קטפה את המקום השלישי.
 


פלוטון נשים ססגוני וענק במרוץ האופניים הראשון לנשים (צילום: נועם פארן)

המון הערכה לכל אותן נשים שהעיזו והתייצבו לתחרות אופניים ראשונה בחייהן. הן סיימו את המסלול למרות הרוחות העזות, והפרפרים בבטן – אתן המנצחות האמיתיות של היום הזה. זו הפעם הראשונה שבה השתלבו גם רוכבות אופני יד במקצה תחרותי, וזכו להרבה כבוד והערכה מן הקהל שעמד ומחא כפיים דקות ארוכות כשהגיעו בסיום המסלול הקשה הזה.

יובל גולן, שהתנדב וליוה את המרוץ ברכב, מספר: "היה מרוץ מהיר, אגרסיבי עם דבוקה שטסה קדימה במהירויות של עד 65 קמ"ש בקטעים מסויימים. מההקלקה התחיל קצב גבוה מול הרוח בכביש שלוש. כל מי שלא הייתה מאופסת בזינוק נאלצה לטחון מול הרוח בניסיון לגשר. חלק מהרוכבות שהצליחו לגשר לדבוקה המובילה הגיעו עם כל כך הרבה חומצת חלב ברגליים אז כבר בנחשון, עם לחץ מצידה של ענבר רונן ושאר הנערות מטים משגב ו – 500 וואט, נשרו שוב לאחור, הפעם לתמיד. הדבוקה המשיכה לטוס לכיוון רמלה, כשבכול גבעה מתגלגלת, מישהי קמה על הרגליים וצמצמה את השדה בעוד כמה רוכבות.


התחיל קצב גבוה (צילום: עומר לוי)

ההתקפות המשיכו. ירדן גולן וענבר רונן לא נתנו לרכבת להאט. בשלב מסויים הבינו הרוכבות שזה ייגמר בפיניש. ירדן גולן החזקה בעמדת הליד אאוט וומן, משמשת סופר דומסטיקית לנוגה כורם שיושבת לה על הגלגל עד למאה מטרים האחרונים ואז קמה א-לה בטיני סטייל, כמו אבן שמשתחררת מרוגטקה וחוצה את הקו ראשון. עבודה קבוצתית עם ציון 10 לבנות של טים משגב שמביאות הביתה 1+2. מיכל מולו קלאב שעבדה קשה מסיימת שלישית וענבר רונן רביעית."


ספרינט סיום – נוגה כורם ראשונה, ירדן גולן שנייה (צילום: אייל דולין)

לתמונות מהארוע


בקרוב באתר, סיפורים אישיים וסיכומים של כמה נשים אמיצות ומדהימות שפגשנו במהלך החודשים האחרונים ויספרו על הארוע מהזוית שלהן.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג