מרוץ האביב למען 'מלאכיות הדממה'

ביום שבת, 7 במאי 2011, ייערך מרוץ האביב למען מלאכיות הדממה ובחסות קאנטרי ג’. זו השנה השלישית למרוץ אשר נערך לטובת קידום המחקר ומציאת מרפא למלאכיות הדממה, ילדות הלוקות בתסמונת רט. מקצים למרחק של 10 ק"מ, 5 ק"מ, 2 ק"מ לילדים ו-200 מטרים לגיל הרך. מרוץ האביב נולד מתוך אמונה משותפת כי שילוב בין אירוע ספורטיבי ממדרגה ראשונה לאפשרות לתרום לקהילה, מהווה שילוב מנצח. המרוץ יתקיים בשדות החקלאיים של צפון תל-אביב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


ביום שבת, 7 במאי 2011, ייערך מרוץ האביב למען מלאכיות הדממה ובחסות קאנטרי ג'. זו השנה השלישית למרוץ אשר נערך לטובת קידום המחקר ומציאת מרפא למלאכיות הדממה, ילדות הלוקות בתסמונת רט. מקצים למרחק של 10 ק"מ, 5 ק"מ, 2 ק"מ לילדים ו-200 מטרים לגיל הרך. מרוץ האביב נולד מתוך אמונה משותפת כי שילוב בין אירוע ספורטיבי ממדרגה ראשונה לאפשרות לתרום לקהילה, מהווה שילוב מנצח. המרוץ יתקיים בשדות החקלאיים של צפון תל-אביב

מאת:מערכת שוונג


במשך השנים נהפך מרוץ האביב – קאנטרי ג' לחגיגת ריצה לכל המשפחה ולמסורת אשר מתאימה את עצמה לטרנד הבא של עולם הכושר ובריאות הגוף.  מרוץ אשר מחדיר את שמחת הריצה לכל משתתף. בעקבות ההצלחה של השנתיים האחרונות הוחלט כי גם השנה משתתפים ירוצו למען מלאכיות הדממה הלוקות בתסמונת רט.

מלאכיות הדממה הינן בנות הלוקות בתסמונת רט. הן אינן מדברות, הן מאבדות בהדרגה את יכולת השימוש בידיים ואת יכולת ההליכה וסובלות מבעיות נוירולוגיות התפתחותיות. הן ילדות רגישות, חמות ואוהבות, בעלות ערנות לסביבתן החברתית. הן רק לא יכולות לומר זאת. בהיות התסמונת גנטית אך לא תורשתית היא יכולה לפגוע בכל משפחה.



לאחרונה נמצא כי תסמונת רט הינה הפיכה. במחקר של ד"ר אדריאן בירד מאוניברסיטת אדינבורו הצליחו "להפוך" את הגן הפגום הגורם לתסמונת ולרפא עכברים בוגרים. מחקר זה יצר הזדמנות ייחודית: ניתן לרפא את התסמונת, ולא רק זאת – הנוגעים בדבר תמימי דעים כי מחקרי ההמשך יהוו גם פריצות דרך חשובות לגבי תסמונות ומחלות רבות אחרות, לרבות פרקינסון, אלצהיימר, טרשת נפוצה, אוטיזם ועוד.



סיגל הרץ- תירוש, מנהלת העמותה לתסמונת רט בישראל:  "המרוץ מורכב מארבעה מסלולים שונים בדרגות קושי שונות על מנת לאפשר לכולם להגיע ולהשתתף איתנו בחוויה. מלבד הריצה, ניתנת כאן הזדמנות להיות שותפים מלאים ולתמוך במדע שיכול לשנות את העולם – תסמונת רט יכולה להיות התסמונת הנוירולוגית הראשונה ההפיכה. קידום ומימון מחקר מהווה את עיקר תקוותינו"!


במרוץ צפויים להשתתף אנשים העסקים: עידו קוק, יו"ר IBI; קובי רוזין, מנכ"ל IBI קופות גמל; אורי שור, מנכ"ל הראל מוצרים פיננסים; דורון בן סירה, מנכ"ל חברת התקשורת ושירותי הלוויין סקייויז'ן; עמית מגן, סמנכ"ל הכספים בקמור רכב; דני סבר, יו"ר האודן ישראל; הוגו גולדמן, סמנכ"ל הכספים בחברת ההיי-טק ריטליקס; ערן פסטרנק, מנכ"ל בית השקעות פסטרנק-שהם; עמנואל קוזינץ, בנו של המיליארד בוריס קוזינץ ודירקטור בחברת הנדל"ן RGI.

השחקנים/סלבריטאים: איילה רשף, טומי אלתגר, נתן בשבקין ואיש הפרסום גיא ברעם.

כתבה קודמת-
פעילות גופנית למלאכיות הדממה


לפרטים והרשמהאתר המרוץ



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג