מרוץ אביב ע"ש גל לוינסון: מה נשתנה?

המרוץ השנתי ברמת השרון יכלול השנה, לראשונה, גם חצי מרתון כביש, ריצת 5 ק"מ, מושכים ומודדי זמן מקצועיים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

המרוץ השנתי ברמת השרון יכלול השנה, לראשונה, גם חצי מרתון כביש, ריצת 5 ק"מ, מושכים ומודדי זמן מקצועיים

מאת:מערכת שוונג


מרוץ אביב ברמת השרון מתקיים זה 28 שנים והוא אחד המרוצים הוותיקים, הידועים והמושקעים בישראל.


החל משנת 1994 נקרא המרוץ על שם גל לוינסון ז"ל, בן רמת השרון שנפל בחודש פברואר 1994 בקרב עם חוליית מחבלים בלבנון. גל, שהיה לוחם וחובש בחה"ן צנחנים, נהרג תוך הושטת סיוע לחייל שנפגע באותו קרב. החייל שנפגע ניצל.

ההחלטה שדווקא מרוץ אביב יהווה מפעל הנצחה לגל הייתה טבעית, שכן המרוץ, כמו גל, הוא אירוע שמח, ספורטיבי והישגי.

כל שנה מחלקת הספורט של רמת השרון ומשפחתו של גל פועלים להרים ולהפיק אירוע שאינו רק מרוץ תחרותי בו משתתפים טובי הרצים בישראל (בריצות ל-2 ו-10 ק"מ), אלא הפנינג ססגוני לכל המשפחה!
מה נשתנה השנה?

חברת MIZUNO, החברה המובילה בעולם בייצור ציוד ספורט מקצועי לריצה והמאמצת הרשמית של המרתונים הגדולים בעולם (אמסטרדם, ברצלונה, מילאנו, וינה ועוד), החליטה לאמץ, באמצעות מנהל המותג צחי כהן, מרוץ גם בישראל.

כהן, בעצמו אחד הרצים המוכשרים בישראל, בחר לאמץ את מרוץ אביב על שם גל לוינסון מאחר שהוא השתתף בעבר במרוץ וראה בו מרוץ ראוי לשאת את שמו של המותג MIZUNO. החלטה זו תשדרג את המרוץ לרמות שטרם נראו בישראל.

מהשנה המרוץ, שמעתה יקרא מרוץ אביב מיזונו ע"ש גל לוינסון, יכלול גם חצי מרתון (חצי מרתון כביש הראשון והיחידי במרכז הארץ!), ריצת 5 ק"מ בכביש מהיר וכן את המקצים המוכרים ל-2 ק"מ תחרותי, 2 ק"מ עממי וכמובן את הדובדבן שבקצפת: מקצה הפעוטות הידוע והמוכר של מרוץ אביב!

כיאה למרוץ מקצועי שמתיימר למשוך גם רצים מקצוענים מהעולם, הריצות ימדדו על ידי מודד מקצועי ויכללו עמדות מים ומשקאות איזוטוניים. בנוסף, "פייסרים" מקצועיים ימשכו את הרצים על מנת להמריץ אותם לשיאים חדשים. 

הרצים והמשתתפים במרוץ ייהנו גם משפע של מתנות, פרסים ופינוקים: מתנה איכותית מבית היוצר של MIZUNO; הגרלות ופרסים נוספים למשתתפים; הפנינג שלם וססגוני הכולל מתקנים מתנפחים, הפעלות והופעה כמיטב המסורת; כיבוד מכל המינים והסוגים לרצים ולבני משפחתם; מיטות מסאז', דוכנים ועוד.

ודבר אחרון, שהוא בעצם ראשון: מרוץ אביב מיזונו ברמת השרון ע"ש גל לוינסון ימשיך, במתכונת משופרת ומשודרגת, להוות מפעל הנצחה לחייל שנפל בקרב בלבנון.

אז מה נותר לעשות? להירשם, לבוא, לרוץ וליהנות עם כל המשפחה באחד מאירועי הספורט המובילים בישראל!

המרוץ יתקיים ב-25.2.2012. הרשמה מוקדמת: עד ה-1 בפברואר. הרשמה מאוחרת: עד ה-21 בפברואר.

להרשמה כנסו לכאן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג