מקום 5 לנבחרת הנוער באליפות אירופה במרוצי שדה

הנבחרת עד גיל 20 תפסה מקום בצמרת בדירוג הקבוצתי; סמי עבדולג'אבר סיים במקום ה-17; לונה צ'מטאי סיימה במקום ה-38 בבוגרות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
נבחרת ישראל לנוער במרוצי שדה באליפות אירופה באיטליה
נבחרת ישראל לנוער במרוצי שדה באליפות אירופה באיטליה

אליפות אירופה במרוצי שדה התקיימה אתמול (ראשון) בצ'יה שבאיטליה, וגם את ישראל ייצגו מספר רצים במרחקים שונים בהתאם לגיל: עד גיל 20, עד 23 ובוגרים. על ההישג של המשלחת הישראלית באליפות הזאת חתומה הנבחרת עד גיל 20, שבדירוג הקבוצתי סיימה במקום החמישי.

נבחרת הנוער הישראלית למרוצי שדה באליפות אירופה באיטליה

יש עתיד. הנבחרת עד גיל 20 באיטליה | צילום: באדיבות איגוד האתלטיקה

המרוץ עד גיל 20 היה למרחק של 6 קילומטרים, והראשון מבין הישראלים היה סמי עבדולג'אבר מאתלטי הסמטה שסיים במקום ה-17 בזמן של 17:44 דקות. שתי שניות אחריו הגיע גודאדו בלאצ'או, אשטו וורקו סיים במקום ה-26, עומר רמון במקום ה-31 וטדסה גטהון במקום ה-45. מי שניצח בתחרות עד גיל 20 היה ג'ייקוב אינגבריגסטן הנורבגי, ששני אחיו הגדולים כבר היו אלופי אירופה בריצת 1,500 מטר. אינגבריגסטן הקטן שהוא רק בן 16 ניצח בזמן של 17:06 דקות, ואותת לכך שהוא ככל הנראה בדרך להיות הרץ הגדול ביותר של המשפחה.

הנציגה הישראלית בתחרות לבוגרות היתה לונה צ'מטאי, שרצה למרחק של 7,970 מטרים. היא פתחה בדבוקה המובילה, אבל נחלשה בהמשך וסיימה במקום ה-38 בזמן של 27:04 דקות. המנצחת שייצגה את טורקיה, יסמין קאן, סיימה בזמן של 24:46 דקות. בתחרות לבוגרים רצו למרחק של 9,940 מטרים והנציג הישראלי ימר גטהון סיים במקום ה-67 מבין 74 שסיימו בזמן של 31:36 דקות. גם כאן המנצח היה קנייתי לשעבר שמייצג את טורקיה, אראס קאיה, שקבע 27:39 דקות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג