מקום 13 באירופה לרוכב הצעיר שקד פרנק

הישג מרשים לרוכבי הנוער הישראלים באליפות אירופה במקצי הג’וניורס. הישג מעולה לרוכב הישראלי שקד פרנק – מקום 13 באירופה והרכובת הצעירה, יובל בר-זיו, בהופעת בכורה נהדרת מסיימת במקום ה-11. שוויץ עם ניצחון כפול
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


הישג מרשים לרוכבי הנוער הישראלים באליפות אירופה במקצי הג'וניורס. הישג מעולה לרוכב הישראלי שקד פרנק – מקום 13 באירופה והרכובת הצעירה, יובל בר-זיו, בהופעת בכורה נהדרת מסיימת במקום ה-11. שוויץ עם ניצחון כפול

מאת:מערכת שוונג


יום התחרויות השני של אליפות אירופה באופני הרים בחיפה סיפק תחרות צמודה בקטגוריות הנוער תחת שליטה מוחלטת של נבחרת שוויץ שמשלימה דאבל בנוער וניצחון שלישי באליפות בסך הכל.


יובל בר זיו, חיוך של אושר גדול / צילום: איילת ניר

מרוץ הנערות נפתח בהשתתפות 17 מתחרות מאירופה ורוכבת ישראלית אחת, יובל בר-זיו, שלה זו הופעת בכורה. המרוץ היה לאורך 22 ק"מ וכלל 3 הקפות של מסלול התחרות הקשה. בסיום מנצחת הרוכבת השוויצרית, לינדה אינדגראנד (Linda Indergand)  בזמן של שעה ושש דקות, כאשר היא מקדימה צמד רוכבות גרמניות שסיימו במקומות השני והשלישי. לרוכבת הישראלית, יובל בר זיו, הייתה הופעה יוצאת מהכלל כאשר היא מסיימת במקום ה- 11המכובד מתוך 17 רוכבות שהיו על קו הזינוק.

התחרות השנייה של היום הייתה של הנוער בנים, 42 מתחרים זינקו למרחק של 36 ק"מ בחום הישראלי כאשר הם נדרשים לסיים 5 הקפות של המסלול.
4 ישראלים זינקו לתחרות, שקד פרנק, אלעד כהן רועי קליין ורועי גולדשטיין. בתחרות הבנים הופעל חוק ה- 80% המאפשר להוריד רוכבים מהמסלול המפגרים אחרי המוביל. 27 רוכבים בלבד סיימו את המסלול המלא.


שקד פרנק בעקיפה / צילום: אגוד האופניים

רוכב נבחרת שוויץ רוג'ר ולדר (Roger Walder ) סיים ראשון בזמן של 1:37:41 לפני הרוכבים מאיטליה והולנד במקומות השני והשלישי. בזינוק למרוץ ארעה התנגשות שכללה כ- 7 רוכבים בהם הרוכב הישראלי המוביל שקד פרנק שאיבד זמן יקר, אולם הוא התאושש ורכב בצורה מדהימה, עקף כ- 30 רוכבים וסיים במקום ה- 13, עם הישג שיא לרוכב נוער, "הגעתי לתחרות במטרה ללכת על כל הקופה ולנצח את האליפות," מספר שקד, "על קו הזינוק כבר אפשר בוודאות להרגיש את הלחץ עם כל רוכבי הנוער מאירופה. התחלתי לעקוף את הרוכבים המתחרים כשאני רוכב בקצב מאוד מהיר בהקפה השניה אמרו לי מהקהל שאני במקום 24 באותו רגע הבנתי שיש לי עדיין סיכוי להיכנס לעשיריה. האליפות רק נתנה לי טעם של "עוד" ואני מאוד רוצה לטוס לאליפות עולם שתתקיים בקנדה לתת ביצוע רק שהפעם בלי תקלות מיותרות."

רועי קליין סיים במקום ה- 23. אלעד כהן ורועי גולדשטיין סיימו במקומות ה- 29 וה- 31 כאשר הם משלימים 4 הקפות. 

היום (ה') יזנקו רוכבי ורוכבות ה- U23. בינהם נגה כורם, אליעד דניאל, שלומי חיימי, עידן שפירא, אמוץ נהוראי ובנימין שמידט.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג