מסתמן: בשנה הקרובה לא יהיה מנכ"ל לאיגוד הטריאתלון

מאחר ואיגוד הטריאתלון לא הצליח להשיג ספונסרים ולהתגבר על קשיים תקציביים, הוחלט שבינתיים המשרה לא תאויש ויו"ר האיגוד מיכאל זיו יחליף באופן זמני את שי כרם. נכון לעכשיו בהתנדבות, ויתכן שבהמשך בשכר סמלי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מיכאל זיו מתמודד לתפקיד יו"ר איגוד הטריאתלון
מיכאל זיו מתמודד לתפקיד יו"ר איגוד הטריאתלון

בישיבת ההנהלה האחרונה של איגוד הטריאתלון הוחלט שבעקבות התפטרותו של המנכ"ל שי כרם, לא ימונה בשנה הקרובה מנכ"ל חדש לאיגוד הטריאתלון. כרם הגיש לאחרונה את התפטרותו, אחרי שכיהן בתפקיד בשנתיים האחרונות ומונה על ידי הנהלת האיגוד הקודמת בראשותו של יובל חץ.

מיכאל זיו יו"ר איגוד הטריאתלון

ישמש גם כמנכ"ל. מיכאל זיו | צילום: צלם אותי

לאחרונה פורסם באתר של איגוד הטריאתלון קול קורא במטרה למנות מנכ"ל חדש לאיגוד, אולם ההחלטה הנוכחית מתייחסת לבעיות התקציביות אליהן נקלע איגוד הטריאתלון. "מאחר ולא הצלחנו להשיג ספונסרים, החלטנו שבינתיים חברי ההנהלה ימלאו את המטלות של המנכ"ל ושאני אחליף אותו במשרד כמה שצריך", הסביר יו"ר האיגוד מיכאל זיו.

זיו, שניצח בבחירות לאיגוד הטריאתלון לפני שלושה חודשים, מכהן בתפקידו בהתנדבות כמו כל יו"ר איגוד ספורט. עם זאת, לפחות בשנה הקרובה הוא יכהן גם כמנכ"ל עד שיוחלט אחרת. נכון לעכשיו הוא עושה זאת לדבריו בהתנדבות, אבל יתכן ובהמשך השנה תחליט הנהלת איגוד הטריאתלון לאשר לו שכר סמלי של 16 אלף שקלים לשנה. "שכרו של מנכ"ל איגוד הטריאתלון עמד עד כה על 360 אלף שקלים לשנה כך שיש הבדל גדול בין זה לבין מה שעשויים לאשר לי", אמר זיו שהוסיף: "כמובן שכל מה שאנחנו עושים מופיע בהוראות ניהול תקין ועבר חוות דעת משפטית".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • זה שנמאס לו הגיב:

    מעניין שאף אחד מתומכיו בבחירות לא מרים גבה עכשיו… אה בעצם זה השכנים של משפחת צלאח אז לא מכירים אותו בכלל…

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג