מסקנות האיגוד על טריאתלון גן שמואל 2010

שבועיים לאחר המחדל בטריאתלון גן שמואל מפרסם האיגוד את מסקנותיו על המקרה וקבע, שהתחרות לא עמדה בציפיות, והגדירו אותה ככישלון ארגוני. בינתיים באשדוד, פאני בייסרון ורון דרמון אלופי ישראל בספרינט
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


שבועיים לאחר המחדל בטריאתלון גן שמואל מפרסם האיגוד את
מסקנותיו על המקרה וקבע, שהתחרות לא עמדה בציפיות, והגדירו אותה ככישלון
ארגוני. בינתיים באשדוד, פאני בייסרון ורון דרמון אלופי ישראל בספרינט

מאת:מערכת שוונג


"כפי שרבים הרגשו ואחרים שמעו, טריאתלון גן שמואל 2010 לא עמד בציפיות ואפשר להגדירו ככישלון ארגוני." כך כתב יו"ר ועדת תחרויות צביקה פיין בדוח המסקנות לאירוע בטריאתלון גן שמואל, והוסיף, "עלינו לציין כי תחרות זאת מנוהלת ומאורגנת ע"י חברת גן ספורט וקיבוץ גן שמואל ולא ע"י האיגוד. למרות זאת ומאחר שתחרות זאת נכללת בסבב ליגת עמינח אנו עזרנו ותמכנו בכל אשר התבקשנו על ידי המארגנים, לפני התחרות ובמהלכה ואנו מרגישים אחריות ומחוייבות לכל מה שקורה בתחרות. אנו מברכים כל מי שמעוניין ותורם לפעילות האיגוד וגן שמואל הוא אחד הבולטים שביניהם מזה שנים רבות. לכן בבואנו לברך על הצלחות ולבקר כישלונות אנו רואים צורך לחשוב חיובית ולראות כיצד עוזרים ודוחפים קדימה."


צילום: טלי שיאצו


בשבוע האחרון, פעל האיגוד יחד עם מארגני ומנהלי התחרות כדי ללמוד את הבעיות ולהפיק לקחים לעתיד. "חייבים להדגיש כי באירוע היו דברים רבים טובים אבל מאחר שבמקרה זה אנו עוסקים בביקורת לא כאן המקום לציינם," מציין פיין. המארגנים מחברת גן ספורט הסבירו על גניבת מחסומים מהמסלול שלמעשה גרם להשתלשלות האירוע, "עקב צורך לתת תשובה מיידית בבוקר התחרות לגניבתם של 10 מחסומים בשני צמתים לאורך מסלול הרכיבה ומסיבת חוף ממנה יצאו רכבים למסלול הרכיבה, נגרמה דחייה של שעה בלוח הזמנים של התחרות והתקבלה החלטה לבצע תחרות אקוותלון במקום טריאתלון."

באיגוד הטריאתלון מקבלים את רוב מסקנות התחקיר של מארגני חברת גן ספורט, ומצביעים על מספר בעיות עיקריות: תאום עם המשטרה, לא נוהל חפ"ק ביום התחרות, אחריות המשטרה על קיום מסיבת טרנס שיצרה תנועה על הציר, חוסר במידע למתחרים, ברזי מים באתר שהיו סגורים ומנתה עוד מספר בעיות נוספות.

מסקנות האופרטיביות שהאיגוד בקש ליישם:
1.      סגירת ההרשמה על 800 משתתפים
2.      פיקוח ותמיכה הדוקים יותר של האיגוד על המארגנים על מנת לאפשר עמידה בסטנדרטים המקובלים באיגוד
4.      נציג האיגוד יהיה שותף\משקיף בצוות המארגן
5.      הצעה למארגנים להעזר בצוות ההקמה המקצועי שאיתו קשור האיגוד ואשר צובר ניסיון רב בתחרויות האיגוד

פאני בייסרון ורון דרמון אלופי ישראל בספרינט
ביום שישי האחרון, ביום שתוף שמש וים מדהים יצאה לדרך התחרות המסכמת טריאתלון אשדוד, בליגת עמינח מקצה הספרינט לשנת 2010 אשר בה זינקו למים, מאות המתחרים אליפות ישראל בספרינט. כמסורת השנים גם השנה נוכחנו שוב לראות תחרות באיכות גבוהה, ליגת עמינח לראשונה מסכמת את מקצה הספרינט המורכב משחייה למרחק של 750 מטר, רכיבת אופניים למרחק של 20 ק"מ ולקינוח 5 ק"מ ריצה.


בתחרות השתתפו מיטב הנוער בטריאתלון של ישראל, והביאה עימה ציפיות למאבק תחרותי איתני בין יונתן אולשנסקי, רון דרמון, יונה אמיתי, נוה כהן, אביעד כהן בגברים ואילו בנשים פאני ביישרון, גל לוי גילי רייכמן עוד רבים על התואר.

תוצאות כלליות
נשים כללי
מקום ראשון    פאני ביישרון    00:58:52      
מקון שני         גיל רייכמן      01:02:18
מקום שלישי    הדר אהרוני    01:04:21

גברים כללי
מקום ראשון    רון דרמון         00:54:22
מקום שני       יונתן אולשינסקי 00:56:17
מקום שלישי   אמיתי יונה        00:56:54   

מיני ספרינט נערות
מקום ראשון    ליאן ויתקין       00:43:55
מקום שני       יובל גומא         00:45:21
מקום שלישי   טומי צנטנר       00:46:51

מיני ספרינט נערים
מקום ראשון   רון לוינסון          00:41:15   
מקום שני       איתמר אלסטר   00:41:43
מקום שלישי   לירון טננבאום    00:42:12  

שלשות
מקום ראשון     אורן אלון     01:08:43              
להתראות בטריאתלון להבים



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג