ממשיכים את האתגר במדבר – דזרט צ'אלנג'

"כבר כמה חודשים שאני מחכה שדצמבר יגיע, סוף כל סוף החורף, נאכל סופגניות ולביבות, ונרוץ ונרכוב במירוץ האתגרי במדבר ה-PRO:SPORT "Desert. ליאן סרטנה סופרת את הימים לקראת מרוץ האתגר במדבר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


"כבר כמה חודשים שאני מחכה שדצמבר יגיע, סוף כל סוף החורף, נאכל סופגניות ולביבות, ונרוץ ונרכוב במירוץ האתגרי במדבר ה-PRO:SPORT "Desert. ליאן סרטנה סופרת את הימים לקראת מרוץ האתגר במדבר

מאת:ליאן סרטנה


מסביבי כולם לובשים בגאון חולצות המאשרות את השתתפותם במירוץ בשנים הקודמות. כשאני חולפת על פני אצנים בפארק, או כשהם חולפים על פני, אני עדה להתלבטויות – "אז מה אתה אומר, השנה נרוץ 24 ק"מ?" וכשאני יושבת בקפיטריה באוניברסיטה נראה שמסביבי מחפשים הסטודנטים זוגות ראויים לרכיבה המשותפת.

המירוץ הולך ומתקרב בצעדי ענק, וכדי להתכונן כראוי אני יוצאת לריצות לילה. מנסה לדמיין איך יראה הנוף של סדום לאור ירח מלא. מנסה לחשוב איזו הרגשה עוברת בגוף כשרצים במקום הנמוך ביותר בעולם. אני בעצמי עדיין מתלבטת אם לבחור במרחק הארוך או הקצר. אבל זו תמיד ההתלבטות של י- שטח ומרחק ארוך בלי התחשבות גדולה מידי בזמנים או כביש ומרחק קצר עם היד על השעון.

ובנוגע לאופניים, פה ההתלבטות גדולה אפילו יותר. החברים שהשתתפו בשנים הקודמות מנסים לשכנע אותי שלא מדובר ברכיבת שטח מסובכת. זוהי רכיבה שלא מצריכה טכניקה רבה או נסיון של שנים ברכיבת שטח, כך הם אומרים. בנוסף לכך, מדובר ברכיבת זוגות כך שאין סיכוי שאשאר לאכול אבק וחול לבד מאחור. הם מספרים שזו חוויה מטורפת, אחרי ריצת לילה ארוכה ושינה קצרה בשטח. למרות זאת אני עדיין חוששת. אולי אסתפק בפעם הראשונה בריצה ארוכה, במדורה, במוזיקה, בטיול קצר באזור ובפסיטבל שבשבילו אני מחכה לחודש דצמבר.

 

אם גם אתם עדיין מתלבטים בין האפשרויות השונות או אם בכלל להגיע, אחרי שיחה קצרה עם המארגנים קיבלתי רשימה ארוכה של סיבות לקחת חלק באתגר. והנה הן לפניכם:

1. לפני הכול זהו פסטיבל. כך שתהיה מוזיקה טובה, מחנאות, מדורות, בידור. פסטיבל שמתאים לכל המשפחה ובו שני מירוצים שווים. ריצת לילה למרחק של 14 ק"מ או 24 ק"מ ומירוץ אופניים לזוגות בבוקר המחרת למרחק של 23 ק"מ או 69 ק"מ.

2. ריצת הלילה אמורה להיות מדהימה. ריצה בירח מלא שהאור שלו משתקף בקריסטלי המלח בסלעים ויוצר אור מנצנץ. 

3. בגלל חווית השינה במדבר. אם באוהלים, אם מתחת לכיפת השמים ואם במלון קרוב.

5. משום שהמרוץ מכוון ומתאים לכל המשפחה, זהו ממש סופשבוע משפחתי עם משהו שיכול להתאים לכל אחד. הילדים יכולים לשחות בים המלח, לקחת חלק ברכיבה, לקחת חלק במסלול העממי או לשלב את הפסטיבל עם טיול מיוחד באזור.

6. בגלל האפשרות לקחת חלק באתגר האולטימטיבי.ריצה למרחק של 24 ק"מ בלילה ומיד בבוקר שלאחריה רכיבה למרחק של 69 ק"מ.

לאתר המרוץ
ליאן סרטנה, סטודנטית למזרח אסיה, סוציולוגיה ואנתרופולוגיה, ואצנית.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג