מי יהיו "מלך ומלכת ההר" של הישראמן?

לראשונה POWERADE משקה הספורט האיזוטוני שנחת זה עתה בישראל יעניק את החסות והפרסים למקצה המיוחד בומשתתפי תחרות השלשות יתחרו ביניהם על התואר שיוענק למטפס המהיר ביותר מאילת לנטפים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
רכיבת אופניים בישראמן
רכיבת אופניים בישראמן

הישראמן זה הרבה יותר מתחרות למרחק איש ברזל, אפילו אחת הקשות שבהן. הישראמן הוא סוף שבוע שלם של אירועי ספורט סבולת, וכל מי שביקר שם יודע שאפשר לטעום מהאווירה גם כשמתחרים בחצי המרחק וגם בענף אחד בודד במסגרת תחרות השלשות או אפילו החמישיות שנוספה השנה.

הטיפוס שלא נגמר | צילום: ניר עמוס

עוד תחרות מעניינת שנראה השנה בישראמן תהיה התחרות על תואר מלך ההר בחסות משקה הספורט האיזוטוני POWERADE. בתואר "מלך ההר" יקבל אחד הרוכבים בתחרות השלשות, שיטפס את העלייה מאילת לנטפים בזמן המהיר ביותר. מדובר באותה עלייה מפרכת על כביש 12 שהופכת את קטע הרכיבה של הישראמן לכל כך קשה, ומשמשת רק כחימום לרוחות העזות שאותן ייפגשו הרוכבים בהרי אילת.

אז איך זה עובד? פשוט מאוד – המדידה תתבצע בין שני שטיחי מדידה שיוצבו בתחילת העלייה ובסמוך לשטח ההחלפה T2 בנטפים. בסך הכל מדובר במרחק של כ-15.5 קילומטרים שבתוכו טיפוס מצטבר של כ-700 מטרים. התחרות מיועדת כאמור למשתתפים בשלשות, גם במרחק המלא וגם בחצי המרחק. הרוכב והרוכבת המהירים ביותר יזכו בפרס מתנת POWERADE ויוכרזו כמלכי ההר בטקס הסיום של הישראמן שיתקיים ביום שבת בבוקר ברחבה של מלון ספורט. בנוסף, הם לא יעמדו לבד על הפודיום. גם בתחרות לגברים וגם בזו של הנשים, יעלו על הפודיום שלוש השלשות שמהן הגיעו הרוכבים המהירים. מאחר ולתחרות השלשות בישראמן מגיעים מדי שנה כמה מהרוכבים המהירים בארץ, צפוי לנו קרב מעניין עוד הרבה לפני רגעי ההכרעה של הישראמן עצמו והתחרות לחצי המרחק.


קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג