מי המועמדים לניצחון באליפות ישראל באופניים?

לא פחות מחמישה רוכבים מקצוענים עם עומק איכותי יעלו על המסלול בשבת, במאבק ראש בראש על חולצת אלוף ישראל שיוזנק על מסלול עליות מפרך בצפון הארץ
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אליפות ישראל באופניי תתקיים ב-29 ביוני על מסלול עליות מפרך בצפון שיוזנק מיער ברעם, לא הרחק מגבול לבנון, מסלול שכמוהו לא זכור שנים רבות הכולל 117 ק"מ עמוסי עליות עם כ-3,000 מטר טיפוס. איכות המאבק נובעת ישירות מאיכות המתמודדים: לראשונה יתחרו על החולצה שני רוכבים שמחזיקים בתואר של מסיימי הג׳ירו ד'איטליה.

גיא ניב | צילום: נועה ארנון

גיא שגיב הוא הראשון שעשה זאת בשנה שעברה ואם עד כה נחשב לרוכב הבכיר של סיקלינג אקדמי ללא עוררין, הרי שעכשיו יש לו מתחרים רציניים ובראשם גיא ניב שרק לפני 3 שבועות הפך לרוכב הישראלי השני שסיים את הגרנד טור האיטלקי. ניב שמעולם לא זכה בתואר אלוף ישראל, יתחרה על המסלול הביתי שלו שגם מתאים לו ככפפה ליד בהיותו מטפס מצטיין. "אני רואה את עצמי מועמד לניצחון פה", אמר לשוונג גיא ניב אבל מיד סייג, "זה הולך להיות קרב קשה מאוד כי גיא שגיב חוזר לכושר מצוין והאחים גולדשטיין יעבדו יחד כדי שאחד מהם ינצח".

גיא שגיב | צילום: נועה ארנון

ואכן, גיא שגיב לא הסתיר אתמול (חמישי) שהוא מתכונן לניצחון שיחזיר לו את התואר לאחר שנתיים. "השתפרתי מאד לאחרונה ואני לא רוצה לחשוב על תרחיש שאני לא נלחם על ניצחון אבל אם להיות כנה אז לפחות ארבעה מאיתנו יכולים לקחת את החולצה"?

מה שהופך את הקרב הזה למרתק ומסובך לניבוי הוא שלושת האחים לבית גולדשטיין. האח הצעיר עידו רוכב בעתודת אקדמי ורק ינסה לעזור לאחיו ולא נראה מועמד בעצמו . אבל האלוף המכהן מזה שנתיים רועי גולדשטיין הצהיר שהוא הולך על זכייה שלישית ברציפות כדי להמשיך להתחרות עם חולצת האלוף במירוצי אקדמי בעולם: "אין מצב שאני מוותר על זה כי אין הרגשה נפלאה מלהתחרות בעולם עם חולצת המגן דוד. אלחם לניצחון, אבל אצטרך לנהל מרוץ מאד חכם כדי שזה יקרה".

רועי גולדשטיין | צילום: נועה ארנון

אבל נראה שאולי המועמד הבולט והמסוכן ביותר הוא עומר גולדשטיין שאחרי פתיחת עונה עמוסת בעיות חזר במרוצים האחרונים לכושר והראה זאת בטורים של הונגריה וסלובניה. עומר, שמעולם לא נחשד בהיעדר בטחון עצמי, לא היסס לומר בשונה מכל חבריו לקבוצה: "אני רואה את עצמי כפייבוריט הראשי לניצחון. אף אחד לא מפחיד אותי ואני רעב מאי פעם להשיג את התואר. אשחק חזק במרוץ אבל בהחלט אסייע לאחים שלי".

המועמד החמישי לניצחון הוא איתמר איינהורן, שלפני שבועיים הצטרף למרוצי סייקלינג אקדמי לראשונה על בסיס מקצועני במשרה מלאה. הוא נראה המועמד בעל הסיכויים הנמוכים ביותר בהיותו ספרינטר, אך גם היא מסרב לוותר: "אולי יש מטפסים חזקים ממני אבל אני בכושר טוב ומרגיש חזק ומוכן".

עומר גולדשטיין | צילום: נועה ארנון

איתמר איינהורן | צילום: נועה ארנון



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג