מטפס עילית מאוסטריה מגיע למרוץ המדרגות

רולף מאחן, מטפס עילית מאוסטריה יגיע מחר (ו’) להתחרות במרוץ המדרגות של כלל בריאות במגדלי עזריאלי. מאחן טיפס כבר על 22 מגדלים בעולם ומגדלי עזריאלי יהיה הטיפוס ה- 23, כעת יהיה מי שיתן קרב למנצח השנה שעברה רן אלתרמן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


רולף מאחן, מטפס עילית מאוסטריה יגיע מחר (ו') להתחרות במרוץ המדרגות של כלל בריאות במגדלי עזריאלי. מאחן טיפס כבר על 22 מגדלים בעולם ומגדלי עזריאלי יהיה הטיפוס ה- 23, כעת יהיה מי שיתן קרב למנצח השנה שעברה רן אלתרמן

מאת:מערכת שוונג


"אני שמח ומלא צפייה להגיע לישראל ולהשתתף במרוץ המדרגות במגדלי עזריאלי," מוסר מטפס העילית מאוסטריה, רולף מאחן, שינחת היום (ה') בישראל כדי להשתתף במרוץ המדרגות ה- 23 שלו, "זה יהיה הביקור הראשון שלי בישראל. התחריתי כבר ב- 22 מדינות מסביב לעולם וישראל תהיה התחרות ה- 23."


רולף על המגדלים בדובאי



מאחן, אשר משמש יועץ פנים לחברה אוסטרית, השתתף במרוצי מדרגות במגדלים המפורסמים ביותר בעולם ביניהם סיים ראשון מבין כול מתחרי העילית: מגדלי רוקופלר בניו-יורק, מגדלי המילניום בוינה, מגדלי CN בטורונטו, טווין פיק בלונדון ועוד רבים אחרים אותם סיים במקומות הראשונים. "אני אוהב לרוץ במרוצי מדרגות," מספר מאחן לקראת ביקורו כאן בישראל.  

כמו ספורטאי אמיתי, מאחן אוהב לרוץ לגבהים ומרוץ מדרגות הוא רק חלק מהמרוצים בהם הוא משתתף, "אני אוהב להשתתף במרוצי ריצה למרחקים ארוכים. לקחתי חלק בהמון מרוצי הרים כמו באליפות העולם באיטליה, מרוץ 4300 ק"מ בקולורדו וגם במרתון ניו יורק האחרון."

מאחן הוא לא רק רץ אלה גם רוכב אופניים מושבע, הוא השתתף במרוצי אופניים למרחקים ארוכים כמו: 540 ק"מ בתחרות באוסלו, פריס-ברסט-פריס למרחק של 1225 ק"מ, מרוץ באלפים למרחק של 540 ק"מ ועוד. ואם זה לא מספיק אז גם הוא הצליח לכבוש את פסגת הר הצ'ימבורזו באפריקה המתנשא לגובה של 6300 מטרים, והוציא לאור שני ספרים בנושא ריצה, אופני הרים וסקי.

"מרוץ המדרגות בגדלי עזריאלי יהיה לא קל אחרי ששמעתי שהשיא הוא 06:50 דקות, זה שיא פנטסטי" אומר מאחן.

1000 ישראלים מחכים לרולף
54 קומות ומעל 1114 מדרגות, זה מה שמחכה לכ- 1000 משתתפים שנרשמו למרוץ המדרגות ה- 8 במגדלי עזריאלי בתל אביב. המרוץ יחל בקומת החניון (4-) ויסתיים בקומה51 , קומת מנחת המסוקים.


בשנה שעברה לאחר שטיפס את 54 הקומות יצא ראשון למנחת המסוקים אלוף ישראל בטריאתלון רן אלתרמן, המחזיק בשיא מרוץ המדרגות בעבר ודאג לשפר את שיאו כאשר עבר את מחסום 7 הדקות, בתוצאה סופית של 06:58 דקות. דקה בדיוק אחריו סיים הטריאתלט יונתן מלכא וחצי דקה מאוחר יותר יצא מנצח 2008, רוכב האופניים, עמנואל בלחסן בזמן של 08:24 דקות, שנרשם השנה להחזיר את התואר לידיו. מה יקרה השנה והאם המטפסים החדשים והותיקים יצליחו לשבור את השיא שמתחת ל- 7 הדקות?

במקצה הנשים בשנה שעברה, הפתיעו שתי משתתפות חדשות במרוץ, רוכבות האופניים, עידית שוב (CCC) שתגיע להגן על תוארה גם השנה, וליטל בורנשטיין (סגל-מומנטום) שתחסר לנו השנה, הן סיימו בזמנים של 10:18 ו- 10:24 דקות, מיד אחריהן סיימה שלישית הטריאתלטית ירדן חן מלהבים בזמן של 10:36 דק'. מי תהיה האישה שתכבוש את 54 הקומות ותשבור שיא חדש?

לפרטים על האירוע



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג