מחר: רגע השיא של הטריאתלון הישראלי

1650 ספורטאים וספורטאיות יזנקו ביום שישי הקרוב לאליפות ישראל בטריאתלון ישרוטל אילת. ילדים צעירים שיעשו את צעדיהם הראשונים בענף, בוגרים בשיא כושרם וותיקים שהשתתפו בתחרות מהפעם הראשונה. ניר רייכמן מזניק את המשתתפים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


1650 ספורטאים וספורטאיות יזנקו ביום שישי הקרוב לאליפות
ישראל בטריאתלון ישרוטל אילת. ילדים צעירים שיעשו את צעדיהם הראשונים בענף, בוגרים בשיא
כושרם וותיקים שהשתתפו בתחרות מהפעם הראשונה. ניר רייכמן מזניק את
המשתתפים

מאת:ניר רייכמן


השם הבולט במקצי יום שישי הוא גלעד רותם ששב רק לפני חודש מהתחרות המרכזית עבורו, אליפות העולם באיש הברזל שנערכה בהוואי, ואולי יקבע סטנדרטים חדשים לתוצאת מקצה האולימפי בקבוצות הגיל. הפנינג ענק שיפתח כבר בהגעת אלפי המשתתפים המלווים והצופים החל ממחר (ו'). לאט, לאט יבנו דוכני האקספו, מלון ספורט, המלון המארח, יהפוך לחניית אופניים זמנית. ככל שיגיעו עוד ועוד אנשים והצפיפות באזור המלונות תורגש, כך  תורגש יותר ויותר האוירה המיוחדת של טריאתלון אילת שמתקיים מ- 1987 ומתרחב משנה לשנה.



שבת יהיה היום של הנוער והעילית. אומנם השמות הגדולים ברשות בראונלי, וידל, רידרר מחקו עצמם מהרשימה, אך צפוייה תחרות מרתקת זה שנים, בה יפגשו אלופי ישראל ב- 9 שנים האחרונות, התאומים דן ורן אלתרמן שרוצים להשלים עשור, עם הצעירים רון דרמון, 5 בעולם לנוער(הישג שיא לטריאתלט ישראלי) ויונתן שכבר הגיע כבר מאוד קרוב אליהם בשנה הנוכחית. הישראלים יהנו מתחרות איכותית בהרבה מזו של השנה שעברה אליה יזנקו כ-40 אתלטים. נבחרת רוסית חזקה שכל ברשות מלישיב וטוטוקין ונבחרת בריטית צעירה, אך גם אותם נראה בחלק העליון של הרשימה.

בנשים תיערך תחרות צנועה יותר, הבולטות בין המשתתפות יהיו אירנה אביסובה מרוסיה, וזיטה סבו הצ'כית. וכמובן הנציגות הישראליות פאני ביסרון וגילי רייכמן שיתחרו על התואר הישראלי.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג