מה עובר על רוכב העל פטר סגאן?

הזוי או ליצן? רוכב האופניים הסלובקי רשם ניצחון ראשון עבור קבוצתו החדשה, אבל תפס כותרות השבוע בעיקר בזכות הופעות הזויות בתקשורת. ככה זה נראה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
פטר סאגאן רוכב אופניים סלובקי
פטר סאגאן רוכב אופניים סלובקי

פטר סגאן הוא ללא ספק אחד הרוכבים הטובים, המגוונים, המיוחדים והצבעוניים שיש כיום בעולם. נראה שאם חושבים על השילוב של כל אלה יחד, אף אחד בעצם לא יכול להתחרות ברוכב הסלובקי המופלא הזה, שתופס כותרות גם בזכות היכולות המדהימות שלו וגם בזכות זה שמדובר בטיפוס הזוי בסך הכל. זה לא רק המראה של סגאן שמתאים יותר לרוק סטאר, הדרך השונה שלו לעשות דברים שזה אומר לא תמיד לגלח את הרגליים או לאכול לפי הוראות התזונאי בסוף המרוץ. מה שבטוח, קבוצתו החדשה של סגאן, "בורה-הנסגרו", הרוויחה יופי של חשיפה כבר במרוצים הראשונים של 2017 באירופה, לא רק בזכות היכולת של סגאן, אלא גם בזכות האישיות שלו. לגבי היכולת, סגאן השתתף השבוע בשני מרוצים יומיים בבלגיה, בראשון (מרוץ אומפלופ הט ניוסבלאד) הוא סיים שני אחרי גרג ואן אברמארט. במרוץ השני (קורנה-בריסל-קורנה) סגאן ניצח, וזה היה למעשה הניצחון הראשון שלו עבור קבוצתו הגרמנית החדשה. אבל את הכותרות שלו הוא תפס עוד בסיומו של המרוץ הראשון, עם הראיון ההזוי הזה, שבו המראיין ניסה להבין מה לא עבד בפיניש מול ואן אברמארט, ובנוסף קיבל דיווח על כך שסגאן סבל מכאבי בטן.

צ פ ו | האם סאגן חומד לצון או שמשהו לא טוב עובר עליו?

לאחר הראיון הזה סגאן הוזמן לאולפן של רשת הטלוויזיה ששידרה את המרוץ, גם שם קיוו השדרים לקבל ממנו תשובות על המקום השני, אבל מה שהם ראו בעיקר זה את סגאן שוקע עמוק בתוך הכסא שלו.

ואם כבר מראים את עלילות פטר סגאן השבוע בוידאו כפי שעשו באתר VELONEWS אי אפשר שלא להתענג גם על יכולות הרכיבה שלו. אז ככה זה נראה במרוץ קורנה-בריסל-קורנה. שימו לב לאחר 50 שניות בתוך הוידאו איך סגאם לוחץ על הדוושה כשנותרו 200 מטרים לסיום ומנצח בפעם הראשונה את המרוץ הזה.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג