מה חדש בעולם הברזל?

בעוד מספר שבועות יחל סבב תחרויות איש הברזל בעולם. אלכס וולפסון, עוצר רגע לבדוק מה קורה בעולם הברזל, האם הישראלים מוכנים לאתגר הקרב, מה שבטוח יהיו יותר ישראלים שותפים בסבב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


בעוד מספר שבועות יחל סבב תחרויות איש הברזל בעולם. אלכס וולפסון, עוצר רגע לבדוק מה קורה בעולם הברזל, האם הישראלים מוכנים לאתגר הקרב, מה שבטוח יהיו יותר ישראלים שותפים בסבב

מאת:אלכס וולפסון


העניינים מתחילים להתחמם ובעוד כמה חודשים ספורים תחל עונת התחרויות המרכזית, מספר הישראלים המשתתפים בתחרויות איש הברזל בעולם כמעט הכפיל את עצמו משנה שעברה, אם שנה שעברה ראינו תוצאות מדהימות אני מאמין שהשנה נראה תוצאות שפשוט יפילו אותנו מהרגליים. חלק מהישראלים שהפגינו מצוינות בתחרויות קודמות הם: גלעד רותם, זוהר הילל וליאור זך מאור.


גלעד רותם בהוואי

מה קורה עם המקצוענים בחו"ל?
מלפני כחודש התבשרנו שאתלטים בכירים כגון קרייג אלכסנדר, טים דיבום ונורמן סטדלר עוברים להתאמן ב- CTS (Carmichael’s Training System), לפי השיטה של כריס כרמייקל (האדם והאגדה שהביא את לאנס עד הלום). טריאתלטים שלחלקם יותר מניצחון אחד באליפות העולם עוברים לעבוד תחת שרביטו ועם המאמנים של כרמייקל – שיטת אימון המתבססת על ניתוח כל שבבי המידע שניתן לדלות מהפעילות שמבצע האתלט, מציאת הנקודות החלשות ושיפורן. ברור לנו שלחלקם זה לא היה פשוט ובפרט לנורמן סטדלר שכבר תקופה ארוכה אימן את עצמו בכוחות עצמו, כעת הוא עושה את המעבר ומתחיל להתאמן תחת אחת המאמנות של כריס.

מה חדש אצל האלופים?
קרייג אלכסנדר – אלוף העולם הנוכחי פשוט לא מסוגל לעצור וממשיך את רצף הניצחונות מאז הוואי ומוכיח לנו שוב פעם שהניצחון על כריס מקורמיק (אלוף העולם למרחק איש ברזל לשעבר) לא היה עניין של מקריות. חודש לאחר ניצחון חצי איש ברזל בג’ילונג, חזר קרייג לסינגפור לתחרות חצי איש הברזל, תחרות בה שוב התחרה ראש בראש במקורמיק, בקטע הרכיבה, בעודו ממשיך לרכב על ה- Orbea Ordu (אופני הנג"ש ששירתו אותו נאמנה באליפות העולם) הצליח לרכוב יחד עם כריס. אחרי הירידה מהאופניים כבר בקילומטרים הראשונים הצליח קרייג לפתוח פער של כ- 3 דקות ו- 18 שניות, פער שהביא לו את הניצחון בתחרות ושיא אישי במסלול בסינגפור.


קרייג אלכסנדר הוואי 2007

כריסי וולינגטון – אחרי שליטה בלתי מעורערת באליפות העולם כריסי ממשיכה ברצף הניצחונות, בזמן שהיא מחליפה את אופניה הנוכחיים בשלדת נגד השעון של  CANNONDALE (SLICE) ומנצחת את איירונמן אוסטרליה בפעם השנייה ברצף, בזמן שהיא משחזרת את שיאה האגדי של פאולה ניובי פרייזר ושוברת שוב פעם את מחסום 9 השעות ומנצחת בזמן מדהים של 8:57 שעות. אחרי שנתיים כמקצוענית, וולינגטון נשארת בלתי מנוצחת ולוקחת בעיניים עצומות את התחרות איש הברזל השישית שהיא עושה ברצף.

בזמן שהאלופים ממשיכים לנצח לא הרחק מאחוריהם ישנם עוד כמה חבר’ה שיושבים להם על הזנב וביום טוב יצליחו לעקוף אותם, במיוחד בגברים. מתחרים שנתמקד בהם בכתבות הבאות.
————————————————————————————–
אלכס וולפסון – טריאתלט פעיל מקבוצת CANNONDALE-ENDURE



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג