מהי תחזית מזג האוויר לישראמן?

הישראמן הקרוב צפוי להיות חם מהרגיל, וזה ככל הנראה יקשה על המתחרים בעיקר בקטע הריצה. בקטע הרכיבה זה יהיה יתרון
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הישראמן שיתקיים ביום שישי הקרוב מתאפיין בדרך כלל בטמפרטורות קרות מאוד בשעות הבוקר, בעיקר בהרי אילת, שם פוגשים המתחרים גם רוחות חזקות שמלוות אותם בהמשך בקטע הריצה מדרום לצפון. אז מה צפוי הפעם?

הפעם צפוי להיות פחות קר על קו הזינוק | צילום: ניר עמוס

עוד כתבות בנושא 
"הוקה" שלחה 13 שגרירים שישתתפו בישראמן 
איך רוכבים נכון את המסלול של חצי הישראמן? 
כל הדגשים למקטע השחייה בישראמן 

לפי התחזית העדכנית ליום רביעי בצהריים, יום שישי צפוי להיות חם מהרגיל ביחס לחודש ינואר באילת, והטמפרטורות ינועו בין 15 ל-24 מעלות. הטמפרטורה צפויה להגיע לשיאה בשעות הצהריים המאוחרות.

לפי האתר WINDGURU התחרות תתחיל בטמפרטורה של כ-15 מעלות ותצמח ל-18 בסביבות השעה 8:00. החדשות הטובות הן שבשעות הבוקר לא צפויה רוח חזקה באילת עצמה. הרוח בעיר תתחזק ותורגש בעיקר בשעות אחר הצהריים (בין 14:00 ל-17:00) אבל בהמשך היא אמורה להיחלש וזה סימן טוב למי שירוץ על המסלול בשעות החשוכות.

בהרי אילת, שם תמיד קר יותר, הטמפרטורה הצפויה ב-7 בבוקר, אז יגיעו לשם ראשוני המטפסים, היא 13 מעלות. ב-10:00 הטמפרטורה צפויה לטפס ל-20 מעלות כך שהרוכבים צריכים להיערך מראש ולדעת שככל הנראה הם יצטרכו להשיל מהם כמה בגדים בדרך. הרוח הצפויה בין השעות 10:00 ל-13:00 נעה בין 10 ל-18 קמ"ש, כך שגם כאן מדובר בחדשות לא רעות עבור הרוכבים. קשה כמובן, אבל היו יותר קשים בעבר. לפי התחזית, הרוח תיחלש החל מ-14:00 והלאה.

בריצה יהיה חם | צילום: ניר עמוס

בסופו של דבר תנאי מזג האוויר נראים סבירים לעומת השנים הקרות, אבל אין ספק שבקטע הריצה יהיה חם מאוד לכל המתחרים, החל מהמהירים ביותר בחצי הישראמן ועד לאלו שיתחילו לרוץ בשעות אחר הצהריים.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג