מדליית ארד ללאה פולונסקי באליפות המכללות

אליפות המכללות הארצית לנשים בשחייה נפתחה הלילה באטלנטה עם מדליית ארד לשחיינית הישראלית
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
לאה פולונסקי | צילום: גיא יחיאלי, באדיבות איגוד השחייה

אליפות המכללות הארצית לנשים בשחייה נפתחה הלילה (בין רביעי לחמישי) באטלנטה עם מדליית ארד לשחיינית הישראלית לאה פולונסקי יחד עם רביעיית השליחות של קאל ברקלי ל-4X200 יארד חופשי. לאה שחתה אחרונה ונעלה את המשחה עם זמן מצוין של 1:43.21 דקות, שיפור של יותר משנייה לזמנה הטוב ביותר שהושג רק לפני שלושה שבועות.

הסיומת של לאה הייתה חזקה במיוחד. הישראלית זינקה בפער של יותר משנייה וחצי מהמקום השני, אולם הלכה וצמצמה ואף כמעט עקפה את המדליסטית האולימפית אמה וויאנט מווירג'יניה, שסיימה לבסוף רק חמש מאיות לפניה. בזהב זכתה הרביעייה של סטנפורד, בה שחו ארבע מדליסטיות אולימפיות (3 אמריקאיות ואחת קנדית).

לאה פולונסקי | צילום: גיא יחיאלי, באדיבות איגוד השחייה

לאה לא הסתפקה בכך וזינקה גם ל-50 חזה בתוך משחה ה-4X50 מעורב. היא קבעה גם כאן זמן מהיר משיאה, 26.36 שניות, והייתה שותפה למקום השביעי של קבוצתה. עוד הלילה, זינקה למים אביב ברזלי עבור טקסס A&M, למשחה ה-4X200 חופשי. היא קבעה כשחיינית השלישית זמן של 1:48.49 דקות, אולם קבוצתה נפסלה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג