מדליית ארד היסטורית לרן שגיב באליפות העולם: מה המהלך שהביא לו את המדליה?

הישג אדיר לטריאתלט רן שגיב, 22, באליפות העולם עד גיל 23 שהתקיימה בלוזאן, שוויץ ברגעים אלו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ראיון אישי בשוונג עם רן שגיב 

הישג אדיר לטריאתלט רן שגיב, 22, באליפות העולם עד גיל 23 (U23) שהתקיימה בלוזאן, שוויץ, היום (שישי) בשעה 15:00 שעון ישראל. שגיב, שאיתו זינק גם עידן אפסימון שעבורו זו הפעם הראשונה באליפות העולם, נמצא ברצף הישגים לאחר שסיים רק לפני חמישה ימים במקום הרביעי בגביע העולם (World cup) בצ'כיה.

בתחרות ה"גרנד פיינל" שהסתיימה זה עתה והיתה למרחק האולימפי, סיים שגיב את התחרות עם דגל ישראל בידיים בזמן של 1:50:50 ונראה כי הוא מתרגש עד מאוד. שגיב סיים 31 שניות בלבד אחרי המנצח רוברטו מנטקון מספרד. את השחייה סיים עם הדבוקה השנייה לאחר 18:50 דק'. לאחר החלפה מהירה יצא לרכיבה שהביאה לו את ההישג ההיסטורי ואותה סיים ראשון מבין כל המתחרים ושנייה אחת לפני המנצח בזמן של 58:07 דק'. התמרון ברכיבה העניק לו פער על המתחרים ואפשר לו לצמצם פערים ולפלס דרכו לפודיום החשוב הזה שיעניק לו נקודות חשובות מאוד לדרוג האולימפי. לריצה יצא לאחר החלפה של 34 שניות בלבד וסיים את ה-10 ק"מ בזמן של 32:36 דק'.

כזכור, שגיב סיים גם במקום הרביעי באליפות אירופה שהתקיימה באילת והתחיל את עונת 2019 ברגל ימין. לאחר ש שסיים חמישי בגביע העולם במקסיקו הוא הציב לעצמו כמטרה להיכנס למשחקים האולימפיים בדירוג העולמי.

מסיים עם דמעות ודגל ישראל. רן שגיב | צילום: מיטל חיימוביץ'



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • או ש או ש הגיב:

    וואוו, שאפו גדול לרן ובהצלחה לאחיו שיתחרה היום
    הישג אדיר, האחים פשוט יודעים להגיע לאירועים גדולים ומקומם בהחלט שם.
    נראה שעבור שניהם ריצה זה החלק החזק ובתריאטלון של היום כשכולם יוצאים מהמים יחד ויורדים מהאופניים יחד (לא שזה קל לביצוע), זה החלק הכי חשוב. שאפו גדול.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג