ניר רייכמן שנפצע מפגיעה של רכב באליפות ישראל: "יש לי כאבים ברגליים ובצוואר, אבל נראה שיצאתי בזול"

רכב שפרץ למסלול התחרות עלה על אי תנועה ופגע ברוכב שעשה חימום לקראת הזינוק - הפרטים כאן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

"מצבי בסדר, כאוב אמנם, אבל אני כבר בדרך הביתה מבית החולים", כך סיפר לשוונג הטריאתלט ניר רייכמן שנפצע הבוקר (שבת) מפגיעה של רכב על המסלול של אליפות ישראל נגד השעון (נג"ש) בלקיה. רייכמן שהגיע להתחרות באליפות לא דמיין כיצד היום הזה ייגמר. "הייתי בחימום או יותר נכון בבדיקת הילוכים ממש ליד רכב המשטרה שהיה במקום ולפתע רכב פגע בי בחוזקה. אני לא זוכר מה קרה שם, אבל הדבר האחרון שאני כן זוכר זה שוטר שצועק לרכב מאחוריי לעצור. אחרי זה כבר הייתי באמבולנס". הנהג שגנב את הרכב יצא מהמכונית והחל לברוח כשהשוטרים שהיו במקום ניהלו אחריו מרדף ותפסו אותו. כוחות מד"א שהיו במקום טיפלו ברוכב והוא פונה לבית חולים.

האופניים לאחר התאונה | צילום: אביעד ישראל

"פוניתי לבית החולים ושם עברתי בדיקות שעברו בסדר. יש לי שפשופים וכאבים ברגליים ובצוואר, אבל נראה שיצאתי בזול". לשאלתנו האם הוא מתכוון להתחרות בחודש הבא בתחרות איש הברזל צ'אלנג' רות' בגרמניה הוא השיב שהוא כרגע מתכנן להשתתף לפי התכנון.

אליפות ישראל שהתקיימה בלקיה נערכה על כביש 358, מקטע שבין היישוב נטע למחלף לקיה. לפני הזינוק התפרץ נהג רכב דרך חסימה בכביש והמשיך בנהיגה פרועה כשהוא אינו מציית להוראות השוטרים אשר ניסו לעצור אותו בנתיב נסיעתו שבמהלכה פגע כאמור ברייכמן,  אשר נזקק לטיפול רפואי. נהג הרכב החל להימלט רגלית ובסופו נעצר בתום מרדף על ידי המשטרה. בבדיקה ראשונית התברר כי מדובר בתושב הפזורה הבדואית כבן 18 ללא רישיון נהיגה. חקירת המקרה נמשכת בידי בוחני תאונות דרכים.

צילום: אבי חיים



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • אורי הגיב:

    החלמה מלאה ושלמה לניר ויד קשה ללא פשרות כלפי הפושע, לא בטוח שזה ירתיע אותם. וגם הסקת מסקנות באיגוד

  • בינקי הגיב:

    בחירת מיקום מטופשת. מה איבדתם שם?

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג