מבזק || מקומות 19 ו-29 ליובל ספרא ויונתן רוסין ב-5 ק"מ באליפות העולם בשחייה

הבוקר הוזנקה תחרות השחייה הראשונה באליפות העולם בשחייה בגאונגזו' שבקוריאה - משחה המים הפתוחים ל-5 ק"מ לגברים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

במזג אוויר מצוין למים פתוחים, עם טמפרטורה של 23 מעלות גם במים וגם בחוץ וגשם קל לסירוגין, הוזנקה הבוקר תחרות השחייה הראשונה באליפות העולם בשחייה בגאונגזו', קוריאה – משחה המים הפתוחים ל-5 ק"מ לגברים.

יובל ספרא | צילום: איגוד השחייה בישראל

המשחה התחיל יחסית לאט, דבר שגרם לכך ש-50 שחיינים מתןך ה-61 זינקו התקדמו בדבוקה צפופה עד תום ההקפה השנייה. בסיומה פער הזמנים בין השחיין הראשון לשחיין ה-40 עמד על 10 שניות בלבד. הצפיפות גרמה לדחיפות ומכות בעיקר בפניות ובסיבובים.

3 ההקפות האחרונות למרחק של 1,666 מ', כבר התאפיינו במהירות גבוהה, עם סיומת רצחנית. ההונגרי המצוין כריסטוף רזובסקי, השכיל לנווט מצוין – דבר שיחד עם יכולת השחייה שלו – פתח לטובתו פער של 10 שניות שלמות בסיום. רזובסקי ניצח בזמן של 53:22.1 דק'. עשר שניות אחרי רזובסקי, הגיעה בצפיפות ובמהירות דבוקה של 30 שחיינים בתוך 30 שניות.

יונתן רוסין | צילום: איגוד השחייה בישראל

שני הנציגים הישראלים במשחה היו יובל ספרא הוותיק, ויונתן רוסין הצעיר בן ה-19, שמתאמנים בעמק יזרעאל. ספרא המנוסה סיים במקום ה-19 (בזמן של 53:41.9 דק'), מרחק 9.5 שנ' מהמדליות. רוסין הצעיר, בהופעה מכובדת באליפות עולם ראשונה שלו, סיים במקום ה-29 (בזמן של 53:45.8 דק') בפיגור 13.5 שנ' מהמדליות.

מאמן נבחרת המים הפתוחים, חנן גלעד, הגדיר את ההתחלה כ"נחמדה", כאשר הוא מזכיר שהתחרות למרחק 5 ק"מ איננה אולימפית, ואילו המשחה ל-10 ק"מ שאליו יזנקו הנשים מחר – כולל אווה פביאן ועדן גירלואנצה מישראל – הוא מרחק אולימפי. תחרות ה-10 ק"מ לגברים תיערך בעוד 3 ימים.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג