כסף וארד לגורבנקו ופולונסקי באליפות אירופה לנוער

אליפות אירופה לנוער הגיע לסיומה הערב בקאזאן, כאשר המשלחת הישראלית הוסיפה שתי מדליות בהצגת הגמרים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אליפות אירופה לנוער הגיע לסיומה הערב (ראשון) בקאזאן, רוסיה, כאשר המשלחת הישראלית הוסיפה שתי מדליות בהצגת הגמרים. אנסטסיה גורבנקו ולאה פולונסקי עם מדליות כסף וארד ב-200 מ' מעורב אישי באליפות אירופה לנוער. גורבנקו סיימה במקום השני בתוצאה 2:13:81 דק'. במקום השלישי הגיעה פולונסקי בזמן של 2:14:29 דק'.

אנסטסיה גורבנקו ולאה פולונסקי עם מדליות כסף וארד | צילום: איגוד השחייה

״כמובן שרציתי לזכות בזהב", סיפרה גורבנקו, "אבל למזלי יש לי עוד שנה בגיל נוער אז אחזור בשנה הבאה כדי להשמיע את התקווה. אני שמחה לחלוק את הפודיום עם לאה (פולונסקי) ומודה למאמנים שלי באקדמיה. עכשיו הפנים כבר לאליפות העולם, אני מקווה לעשות שם תוצאות טובות".

לאה פולונסקי סיפרה בהמשך: ״ידעתי שאם אשבור את השיא האישי זה יכול לתת לי מדליה ואני שמחה שעשיתי את זה. עבדתי מאוד קשה בשנה הזאת וכיף שיש לזה תוצאה כמו מדליה באליפות אירופה לנוער״.

גל כהן גרומי סיים הערב במקום השישי את הגמר ל-100 מטר פרפר עם תוצאה של 53.26 ש׳ וכעת הוא וגורבנקו יצטרפו למחנה האימונים של הנבחרת הבוגרת בדרום קוריאה, לקראת אליפות העולם שתחל שם בעוד כשבועיים.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג