מאבקים בצמרת איש הברזל בעולם

חצי איש הברזל בקונטיקט ובקנזס שבארה"ב הביאו את מיטב אנשי הברזל בעולם אל קו הזינוק. בקונטיקט המאבק היה בין קרייג אלכסנדר בוזונה וריד ובנשים מירנדה קרפרה מנצלת הזדמנות לנצח. בקנזס המאבק היה בין כריס לייטו ואנדי פוטס, בנשים כריסי וולינגטון מנצחת ללא עוררין
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


חצי איש הברזל בקונטיקט ובקנזס שבארה"ב הביאו את מיטב אנשי הברזל בעולם אל קו הזינוק. בקונטיקט המאבק היה בין קרייג אלכסנדר בוזונה וריד ובנשים מירנדה קרפרה מנצלת הזדמנות לנצח. בקנזס המאבק היה בין כריס לייטו ואנדי פוטס, בנשים כריסי וולינגטון מנצחת ללא עוררין

מאת:יונתן רימון


תחרות חצי איש ברזל 3REV בקוואזי, מידלבורי שבקונטיקט הציגה מתחרים מהרמה הראשונה אשר כללה שני אלופי עולם לחצי איש ברזל, קרייג אלכסנדר וטרנזו בוזונה, מאט ריד אשר קיווה לזכות ב- 125,000 דולר על רצף זכיות ב- 3REV, ג'ו גמבלס ועוד.

השחייה נפתחה בסערה ונפתח פער על ידי ג'ון קני ומאט ריד, אך אלכסנדר ובוזונה לא הרשו לפער לגדול וצמקו אותו בהדרגה, כך שבסופה הגיעו כל המובילים יחד. ברכיבה, אלכסנדר, בוזונה וריד נשארו בטווח של כמה שניות אחד מהשני כאשר ביורן אנדרסון חורך את המסלול לרכיבה של 2:14, אך ללא איום ממשי על המועמדים לניצחון. גמבלס ואנדרו סטאריקוביץ החלו להכתיב קצב חזק בגבעות ופתחו פער של מעט יותר מדקה במעבר לריצה.
בריצה, שלושת המובילים החלו לפרוץ כאשר היה נראה שאלכסנדר נמוג מאחור, אך אלוף העולם פשוט נתן לבוזונה וריד להתיש אחד את השני, ובחר להכיש בדיוק ברגע המתאים כאשר בוזונה החל להתרחק מריד. אלכסנדר החל לצמצם את הפער בהדרגה ו- 4 ק"מ לסיום עקף את בוזונה בדרך לשיא מסלול של 3:59:20.

1) קרייג אלכסנדר 3:59:20
2) טרנזו בוזונה    4:00:20
3) מאט ריד         4:02:10
4) דיוויד תומפסון 4:04:34
5) ג'ו אמפנאוור   4:04:58

במקצה הנשים נראה היה שג'ולי דיבנס משייטת לניצחון וממשיכה את התקופה הטובה שבא היא נמצאת במיוחד אחרי מקצה מרשים בשחייה וברכיבה, אך נראה היה שגבעות המסלול הבוגדניות התישו את אלופת העולם לחצי המרחק הנוכחית והיא נאלצה לעבור להליכה מספר פעמים. מירינדה קארפרה ניצלה את מצבה של דיבנס ולמרות פיגור של יותר מ-6 דקות, עקפה אותה בקלות וסיימה ראשונה בתוצאה של 4:23:36. האמריקאית קלי ויליאמסון מסיימת 6 דקות אחריה וג'ולי דיבנס מראה ספורטיביות אמיתית כאשר לא פרשה וסיימה במקום הרביעי.

1) מירינדה קארפרה  4:23:36
2) קלי ויליאמסון      4:29:09
3) סמנתה וורינר    4:31:35
4) ג'ולי דיבנס       4:34:07

בתחרות חצי איש ברזל בקנזס, כריס לייטו נתן הצצה למאבק שיתרחש בקונה עוד מספר חודשים עם אלכסנדר, כאשר שיפר בצורה דרמטית את הריצה ונראה חד מתמיד. לייטו השאיר כוויות על המסלול כאשר פתח פער של 4 דקות על אנדי פוטס, אך בניגוד למסורת שבה הוא מקפיד להתפרק בריצה אחרי רכיבה חזקה, לייטו לא נשבר וסיים מנצח בתוצאה של 3:44:07. אנדי פוטס, למרות ריצה מרשימה ביותר, נאלץ להסתפק במקום השני.

1) כריס לייטו 3:44:07
2) אנדי פוטס 3:44:31
3) אנדרו יודר 3:49:46

במקצה הנשים כריסי וולינגטון דילגה לניצחון בפער של 17 דקות מהמקום השני ואין הרבה יותר לספר מעבר לזה. הבריטית נראית חזקה מתמיד, במרחק הקצר והארוך יחדיו ולא נראה שישנה מתחרה אחרת שמסוגלת אפילו לדגדג אותה.

1) כריסי וולינגטון  4:07:49
2) פיפ טיילור        4:24:29
3) לינדסי קורבין   4:25:58
————————————————————————————————————————–


אוספאלי עם שיא מסלול,
סורייב עם שיא אישי



שיא מסלול ללוק מקנזי
באיש הברזל בברזיל



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג