לראשונה: אשה מנצחת בתחרות הכוללת 7 מרתונים ב-7 ימים ב-7 יבשות

התחרות שכוללת 7 מרתונים ב-7 ימים ב-7 יבשות שונות הסתיימה ביום שישי. כריסטינה מאדסן מדנמרק עשתה את כל זה בזמן מרתון ממוצע של 3:25:57 שע', והקדימה בפער משמעותי את הגבר שסיים ראשון
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
ריצה באנטרקטיקה במסגרת אתגר המרתון העולמי

אחת התחרויות היותר מטורפות שאפשר לדמיין, אתגר המרתון העולמי, הסתיימה ביום שישי במיאמי שבארצות הברית. מדובר ב-7 מרתונים ב-7 ימים ב-7 יבשות שונות, כשהמנצח הוא מי שהשלים את כל האתגר בזמן המשוכלל הטוב ביותר. השנה השתתפו בתחרות 27 גברים ו-15 נשים, שכל אחד מהם שילם דמי השתתפות של 43 אלף דולר.

צ פ ו | כריסטינה מאדסן מנצחת במרתון השני באנטרקטיקה

עוד כתבות בנושא 
נשבר שיא העולם בריצת מייל באנטרקטיקה
איך משפיעה ריצת מרתון על נשים בגיל המעבר?
מהן התגובות הפיזיולוגיות והלבביות בקרב רצי אולטרה מרתון שרצים 24 שעות?

במסגרת אתגר המרתון העולמי המתחרים רצים למרחק של 42.2 קילומטרים ב-7 מקומות שונים בעולם וב-7 יבשות שונות. אחרי כל מרתון, הם מועברים במטוסים פרטיים אל היעד הבא, כך שלמעשה המקום היחיד שבו הם מתאוששים בין ריצות המרתון הוא המטוס.

השנה, לראשונה מאז שהתחרות הזאת שנוסדה ב-2015, המנצחת הכללית היתה אשה. מדובר בספורטאית הסבולת הדנית כריסטינה מאדסן, שהזמן הממוצע שלה בכל 7 המרתונים היה 3:25:57 שעות בעוד שהזמן הממוצע של מילוש פסיצ'ניק הפולני שסיים ראשון מבין הגברים היה 3:35:27 שע'.

האתגר יצא לדרך בקייפטאון שבדרום אפריקה, שם מאדסן היתה המנצחת בין הנשים כשסיימה את המרתון בזמן של 3:10:53 שע'. המרתון השני היה על השלג של אנטרקטיקה עם טמפרטורות מתחת ל-0 ורוח פנים מאתגרת במיוחד. כאן מאדסן היתה המנצחת הכללית בזמן של 3:54:20 שע'.

המרתון השלישי בפרת' באוסטרליה היה היחידי שבו מאדסן לא ניצחה בי הנשים וסיימה כשלוש דקות אחרי ג'סיקה ג'ונס האמריקאית שניצחה בזמן של 3:16:56 שע'. לאחר מכן במרתון הרביעי בדובאי שבאיחוד האמירויות מאדסן ניצחה ב-3:17:44 שע' והקדימה בכשתי דקות את האמריקאית.

שני המרתונים הבאים התקיימו במדריד ובפורטלזה שבברזיל. מאדסן ניצחה בשניהם ואחרי שקבעה זמן של 3:28:36 שע' היא עקפה בדירוג הכללי את צ'ן הואנג הסיני שנאלץ לפרוש לפני המרתון השישי בגלל פציעה בקרסול. במרתון השביעי והאחרון במיאמי מאדסן שוב היתה המנצחת הכללית בזמן של 3:31:54 שע' וכך הגיעה לממוצע הכל כך מרשים של 3:25:57 שע' בכל המרתונים כדי לשבור את שיא הנשים שנקבע בשנה שעברה על ידי סוזאנה גיל (3:28:09 שע') שסיימה הפעם שנייה.

צ פ ו | מאדסן מנצחת במרתון השישי בברזיל

מאדסן אמרה בסיום: "קשה להבין את מה שעשיתי, אני עדיין צובטת את עצמי כדי להאמין. אני שמחה וגאה ועדיין מוצפת באדרנלין. לא ממש ישנתי בשלושת הימים האחרונים והגוף שלי גמור, אבל זה היה שווה את זה".

אגב, מאדסן היא ספורטאית ידועה בתחום אתגרי הסבולת וההישג המרשים שלה עד לאתגר המרתון העולמי נקבע ב-2018 אז היא שברה את שיא המהירות לנשים בטיפוס לפסגה של הר הקילימינג'רו בטנזניה (5,895 מטרים). היא עשתה את זה בזמן של 6 שעות, 52 דקות ו-54 שניות.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג