לקראת מרוץ 3 הגבולות

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:אריק פרינץ וחמי סל



החלום
ישנם מעטים שמגשימים חלומות לרבים…
הסיפור שלנו מתחיל בסוף העליה הגדולה בשדות של רמת השרון בתום אימון עליות. דווקא בזמן שבו לא חושבים על דברים גדולים חוץ מהרפיה וכס התה של אחרי. דווקא אז צץ ועלה לו הרעיון של מירוץ לשלום אמיתי חוצה גבולות.

לפני מספר חודשים נפגשו, זהבה שמואלי, אריק פרינץ מאולפני הרצליה וחמי סל (מפיק) וחברו יחד להגשים חלום למציאות – מרוץ "שלשת הגבולות". הוא מיועד להתקיים בעיר אילת בתאריך: 11/03/05.

המציאות – עמותת שלשת הגבולות
"שלשת הגבולות" היא עמותה בהתהוות שחרטה על דיגלה את המושג "עם שכנים מדברים ורצים לשלום".

ביחד עם גורמים רבים שחלמו לחוד על אירוע חשוב זה, בוצעה חבירה והמסע לקראת הריצה לשלום קרם עור וגידים.
אנו מאמינים שהספורט הוא החיבור הנכון בין עמים וארצות ובמיוחד בחיזוק הקשרים והסכמי השלום בין ישראל מצרים וירדן.
אנו מאמינים שהאירוע יהפך למסורת ויערך כל שנה. האירוע ישודרג מאוד בשנה הבאה ויכלול ערב פתיחה ענק בהשתתפות: נציגים רשמיים של ירדן מצריים וישראל. מופע אומנים מהארץ והעולם, קטעים מחתימת הסכמי השלום בין ישראל למצריים וישראל- ירדן, פירוטכניקה ועוד ועוד….

תוואי המרוץ
השאיפה להתחיל את המרוץ בשטחה של ירדן ולסיימו בשטחה של מצרים, לשם כך נרתמו עיריית אילת,גופים דיפלומטיים וא- פוליטיים שביכולתם לתרום לקידום האירוע.
התוואי הנוכחי של מרוץ "שלושת הגבולות" נולד אצל זהבה בזמן שהותה בתחרות הטריאתלון ב-אילת. זהבה יצאה לריצת בוקר מאזור מסוף רבין (מעבר הגבול ירדן-ישראל) ומאותו הרגע "כל העולם" זאת אומרת כל מי שמכיר את זהבה ורץ פעם בחייו קיבל טלפונים על "מירוץ שלושת הגבולות".
התוואי למרוץ נקבע ממסוף רבין דרך המלונות באילת עד מסוף טאבה, חצי מרתון אמיתי בלי סיבובים בלי עיקולים ובעיקר עם רוח גבית מה שהולך להפוך את המרוץ הזה לאחד מן המרוצים המהירים.

הרעיון במרוץ הוא לחבר בין רצים משלושת המדינות ולחבור בעתיד למרתון משותף שיחל בתוככי ירדן ויסתיים באיזור טאבה.
השנה, בגלל הזמן שדחק ומהרצון של מארגני המירוץ לא לפגוע במרוצים נוספים הקבועים בקלנדר השנתי הוחלט לערוך את המרוץ בתחילת חודש מרץ.

אנו תקווה שנתחיל משנה זו מסורת מפוארת של מרוץ מרתון נוסף.
אנו קוראים לכם לבוא ולעזור לנו להגשים חלום, מעין פסגת ספורט למען השלום, התרומה הקטנה שלנו – קהילת הרצים הישראלית.

קישורים קשורים
פרטים נוספים על האירוע כאן
הרשמה לתחרות בעמוד ההרשמה כאן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג