לקראת ישראמן 2021: "דווקא השנה אנשי הברזל מבינים שישראמן זה הבית"

תחרות איש הברזל של ישראל מחממת מנועים וההפקה כבר עובדת עליה, על מנת להכין למתחרים אירוע בתנאים וברמה הגבוהה ביותר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

תחרות איש הברזל של ישראל תתקיים רק עוד שבעה חודשים, אך משום שמדובר בתחרות מאוד מורכבת, מנהליה החלו לעבוד עליה וזאת על מנת שכ-1,900 ספורטאים מהארץ ומחו"ל יוכלו לזנק על מסלול מקצועי ואיכותי. עולם התחרויות השנה חווה שינוי תהומי עקב התפרצות נגיף הקורונה וכל התחרויות ברחבי העולם בוטלו או נדחו, על כן יש ציפייה שדווקא ישראמן שמתוכנן ל-29 בינואר 2021 יוכל לארח באילת את אותם ספורטאים שכמהים להתחרות ולא היתה להם את האפשרות לכך. על מנת להבין מה צפוי על המסלול הזמנו את אור בנימיני לראיון לקראת ישראמן 2021. אם יש גם לכם שאלות, אתם מוזמנים לכתוב לנו בתגובות.

"נמשיך לשמור על תחרות באיכות גבוהה" | צילום: Larry rosa

עוד כתבות ישראמן בשוונג
המנצחים והמנצחות במרחק המלא בישראמן
איך תוכלו לשפר ביצועים? מסקנות תזונתיות לאחר הישראמן
צפו || "חגיגה של ספורט סבולת": הסרטון הרשמי של ישראמן 2020

אילו חידושים צפויים לטריאתלטים השנה?
"חלפה חצי שנה מסיום ישראמן 2020 וגם בישראמן 2021 נמשיך לשמור על תחרות באיכות גבוהה, מקצועית ומיוחדת. ממש בקרוב נפרסם את מגזין ישראמן ונשיק מוצרי ישראמן חדשים. אנחנו יוצאים יחד עם נותני החסות של ישראמן בהטבות רבות לקהילת הברזל של ישראל במחירים מיוחדים. בנוסף, אני חושב שיש מקום לילדים להשתתף בישראמן בשל החיבור המשפחתי המתבקש ואנחנו מתחילים להתקדם גם בעניין הזה".

יש מחשבה לפנות לקהלים חדשים שאינם טריאתלטים?
"ישראמן פונה לקהלים חדשים בעקבות ביטול של תחרויות רבות בארץ ובעולם השנה, לא רק טריאתלון, אנחנו מתכננים להשיק מקצים נוספים לרצים במסגרת ישראמן 2021 ולהעניק חווית תחרות מיוחדת לרבים נוספים. זו הזדמנות לחשוף את עולם הברזל לספורטאים שאינם טריאתלטים שתכננו לרוץ מרתון בחו"ל או להשתתף במירוצים המקומיים שבוטלו ועכשיו יצרנו להם הזדמנות להשתתף באירוע גדול, בינלאומי והכי חשוב כחול-לבן".

השנה צפויים להתחרות יותר במקצה המלא | צילום: Larry rosa

בעקבות הקורונה באיזה אופן יתבצע הזינוק בישראמן?
"ככל שנתקרב למועד התחרות נפרסם את אופן הזינוק בפרט וההתנהלות במסגרת התחרות בכלל בהתאם להנחיות ובינתיים אנחנו נערכים לכל אפשרות, אני מאמין שתכנון מוקדם וירידה לפרטים כשאנחנו שבעה חודשים לפני התחרות מעניקים לנו יתרון גדול במתן השירות לאנשי הברזל של ישראל".

נגיף הקורונה הביא לביטול כל התחרויות בעולם, האם אתם מרגישים שיש יותר נרשמים לישראמן 2021?
"נגיף הקורונה יצר אי-ודאות רבה לאנשי הברזל שתכננו להתחרות בקיץ באירופה, בפועל תחרויות רבות התבטלו או נדחו למועד לא ידוע. בחרנו בישראמן להעניק ודאות ולפרסם מדיניות הרשמה מעודכנת בשל הגבלות משרד הבריאות המתעדכנות מעת לעת ומיד ראינו גל הרשמה של אנשי ברזל שמבינים שישראמן זה הבית. לפי נתוני ההרשמה הנוכחיים, השנה צפויים להתחרות יותר במקצה המלא מאשר כל שנה קודמת ויש למתלבטים עוד הזדמנות להירשם, שמחתי לגלות שיש גם נרשמים רבים מחוץ לארץ, נראה שהם מבינים שהמקום הבטוח לתחרות יהיה בישראל ונרשמים לישראמן למרות חוסר הוודאות".

הטריאתלטית האולימפית ניקולה ספיריג שניצחה בישראמן האחרון | צילום: Larry rosa

מה אתה מציע למאמני הקבוצות שמתאמנים לקראת התחרות שתתקיים בסוף ינואר?
כאנשי ברזל בעצמם ומובילי קבוצות הם יודעים ואומרים שישראמן היא תחרות חשובה ואיכותית. במשך השנה אנחנו מציעים למאמנים שיתופי פעולה במיזמים שונים של ישראמן, כך לדוגמה הרשמות בדרך של תרומה לעמותת 'צעדים קטנים' לילדים חולים בניוון שרירים, שיתוף הידע המקצועי לקהילת הברזל בישראל באמצעות כתיבת טורים, כתבות ומדריכים, השתתפות במפגשים מקצועיים המאורגנים על ידינו. אני מאמין שהספורט שייך לספורטאים, וכך זה צריך להיות. לכן חשוב לי לשמור על קשר עם מובילי קבוצות הטריאתלון ולהיות קשוב לצרכים שלהם ולרצונות הספורטאים.

"אני מזמין את כל אנשי הברזל לעקוב אחר הפרסומים שלנו ולהתעדכן על ההטבות המיוחדות שמתפרסמות לנרשמים, לשתף ולכתוב לנו. השנה יותר מתמיד, ישראמן תומכת בעסקים ישראלים, כל התחרות כחול-לבן ונמשיך להיות הבית של אנשי הברזל, ישראמן זה הכי ישראלי שיש".

להרשמה לישראמן לחצו כאן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • אוסאמה הגיב:

    זה אירוע שהוא חג ענק
    אבל אני חושב שהגיע הזמן להפריד בין כל המרצים שכל מקצה יקבל את הצבע שלו בהכל גם חולצה גם מדליה וכן גם מדבקה לרכב 😁 וחולצה פינשר לאותו מקצה
    ועם כל הכבוד לכל מקצה ולכל משתתף
    חומר למחשבה .
    בהצלחה לכל המשתתפים בכל המרצים

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג