לקראת ישראמן נגב 2014 | העתיד כבר כאן: איך הטכנולוגיה משדרגת את חווית התחרות

לייב טרקינג, שידור חי מקו הסיום באינטרנט ועדכוני מסרונים למשתתפים ולמלווים, הם רק חלק מהחוויה הטכנולוגית שפותחה לקראת ישראמן נגב השנה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לייב טרקינג, שידור חי מקו הסיום באינטרנט ועדכוני מסרונים למשתתפים ולמלווים, הם רק חלק מהחוויה הטכנולוגית שפותחה לקראת ישראמן נגב השנה

מאת:מערכת שוונג

תחרות ישראמן נגב 2014 נחשבת לא רק לאחת מתחרויות המרחק המלא הקשות והמאתגרות ביותר בעולם, אלא גם למובילה בתחום הטכנולוגי. השנה יוכלו המשתתפים ומלוויהם ליהנות משלל אמצעים טכנולוגיים שישלימו וישדרגו את חווית הישראמן. שידורים חיים ממסלול התחרות, עדכונים במסרונים למלווים כדי לאפשר להם לעודד את המתחרים לאורך היום, ומעקב בזמן אמת אחרי המתחרים. כל אלו הם רק חלק ממה שישראמן נגב 2014 מציעה לכם – קבלו את הרשימה המלאה.
שידור ישיר מהמסלול ומקו הסיום באינטרנט
  השנה יתקיים לראשונה שידור חי ממסלול התחרות ומשטחי ההחלפה, שיועבר על ידי צלמים שיהיו על המסלול, וזאת בנוסף לשידור החי מקו הסיום של הישראמן. וידאו וסאונד ישודרו בלייב במשך כל שעות התחרות, החל בזינוק, דרך מסלול הרכיבה, שטחי ההחלפה, הריצה, מנצחי התחרות וכלה באחרוני החוצים את קו הסיום.

• לעמוד השידור החי 

לייב טרקינג

גם השנה ניתן יהיה לעקוב אחר המשתתפים בזמן אמת ולבחון את ביצועיהם בהתאם למיקומם על המסלול.

המעקב יתבצע באמצעות מערכת ה-Live tracking מבית שוונג טכנולוגיות והיא כוללת דף מעקב אישי לכל משתתף, בו ניתן לראות את נתוני הספורטאי לכל אורכה שלהתחרות. בכל פעם שהמתחרה ידרוך על שטיח מדידה, נתוניו יתעדכנו במערכת. כמוכן שיוצג קצב ההתקדמות החזוי שלו. המערכת פתוחה לכל גולש וניתנת לצפייה ושימוש בדפדפני אינטרנט שונים וכן בטלפונים חכמים – כל זאת ללא תשלום.
 מערכת ישראמן נגב 2014- עקוב אחרי איש הברזל שלי

עדכוני מסרונים למלווים

אם אתם מגיעים לישראמן כדי ללוות ולעודד את המתחרה הפרטי שלכם, לא כדאי שתפספסו אותו בגלל תזמון לא מדויק. חשבנו גם עליכם! 
מתוך ראיית צרכי המלווים של המלווים, אשר נמצאים במקום במשך שעות ארוכות ולעיתים לא מצליחים לפגוש את המשתתף שאיתו הגיעו, נולד פתרון חכם – עדכוני מסרונים (sms) לצופים ולכל מי שמעוניין לקבל התראה כאשר הספורטאי שהוא מעוניין לעקוב אחריו עובר עוד שטיח מדידה.

איך זה עובד? בכל פעם שהמתחרה שאתם מעוניינים לדעת את מיקומו דורך על אחד משטיחי המדידה שבדרך, תקבלו לנייד שלכם מסרון עם תוצאת הביניים שלו. כך תוכלו לדעת לאיזו נקודה בדיוק הוא הגיע, ובאיזה זמן, מה שיקל עליכם לחכות לו בצד הדרך ולעודד אותו. 

כדי לקבל את השירות יש להירשם אליו מראש (הרישום יתבצע עד ליום שישי בבוקר).


עדכוני מסרונים למשתתפים
כל המשתתפים בתחרות יקבלו מסרונים (sms) מיד כשיחצו את קו הסיום, ובו יקבלו את התוצאה המדויקת שלהם. בנוסף, יקבלו המשתתפים מסרון גם כשהאופניים האישיים שלהם מגיעים בחזרה משטח ההחלפה T2 שבנטפים, כך שאין צורך להגיע מספר פעמים לשטח ההחלפה T1 כדי לבדוק האם האופניים כבר הוחזרו לשם.

 לשירות זה אין צורך להירשם מראש


שוונג תג

טכנולוגייית השוונגתג מאפשרת איתור תמונות אישיות בעזרת ברקודים ושיתוף בפייסבוק. הטכנולוגיה כבר הוכיחה את עצמה רבות באירועי הספורט הגדולים והפופולריים כגון ישראמן סמסונג 2011 ו-2012, מרתון ג'ילט תל אביב 2012, מרתון ווינר ירושלים 2012, הקפת התבור ה-60, מרוץ התחתונים ורבים אחרים.
לאחר שהמשתתפים באירוע צולמו יחד עם הברקוד (אשר מופיע על מספר החזה), הם יכולים לאתר בקלות את תמונותיהם לאחר שאלו נטענו למערכת ונסרקו לזיהוי הברקודים. כל שהמצולמים צריכים לעשות הוא להקליד את הקוד האישי על גבי מספר החזה (מופיע מעל הברקוד עצמו) המורכב מאותיות ומספרים ואז נוצר אלבום שוונגתג ממותג בפייסבוק האישי שלכם, לשיתוף עם כל החברים. 

צילום הברקודים נעשה במצלמה דיגיטלית פשוטה (לא רק מהנייד), ולאחר מכן אנו דואגים להעלות את התמונות למערכת ייחודית המאפשרת את איתור התמונות באמצעות הקלדת הקוד, יצירת אלבום תמונות אישי ופרסומו בפייסבוק.
לא עוד חיפוש ממושך בין אלפי תמונות בניסיון למצוא את התמונות שלכם. כל מה שנדרש מכם לעשות הוא להקליד בקישור הבא את הקוד האישי עם האותיות והמספר שעל מספר החזה שלכם ולעקוב אחר ההוראות, והתמונות יעלו בדף הפייסבוק שלכם.

מסך ענק בשער הסיום
סמוך לשער הסיום תעמוד משאית גדולה שעליה יוצב מסך ענק. על המסך יוקרנו כל ההתרחשויות מקו הסיום וניתן יהיה לראות כל מתחרה שיסיים את התחרות, ראיונות שיתקיימו במקום ועוד. בנוסף לכך, ניתן יהיה לצפות בשידור גם באתר האינטרנט של הישראמן, כך שלא תפספסו את הפייבוריטים שלכם מסיימים את התחרות.

כיסוי תקשורתי מלא מהשטח

מערכת אתר שוונג תנחת באילת כבר ביום רביעי, 15 בינואר, ותעביר עדכונים מהשטח. הכיסוי התקשורתי יכלול כתבות, מבזקים, עדכונים, תמונות, פוסטים ותמונות אינסטגרם באתר שוונג וגם בפייסבוק של שוונג. ביום התחרות (17.1.) יועברו דיווחים ישירים מהתחרות ועדכונים בכתבה מתגלגלת באתר שוונג וגם בפייסבוק.

 
                                                                       
                                                                       
                                                                       
      13.1.2014



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג