לקראת טריאתלון נשים- אנשים טובים באמצע הדרך

פחות משלושה חודשים לטריאתלון נשים ח"י וההכנות בעיצומן. נשים רבות כבר מתעניינות, מתרגשות וגם פונות אלינו ושואלות: "מה עושים? מאיפה מתחילים?". לכן, לאלו שמתלבטות כרגע בכניסה לעולם הטריאתלון מוקדשת הכתבה הזו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


פחות משלושה חודשים לטריאתלון נשים ח"י וההכנות בעיצומן. נשים רבות כבר מתעניינות, מתרגשות וגם פונות אלינו ושואלות: "מה עושים? מאיפה מתחילים?". לכן, לאלו שמתלבטות כרגע בכניסה לעולם הטריאתלון מוקדשת הכתבה הזו

מאת:מור שלזינגר


הפעם בחרתי בכתבה הזו לתת לכן סקירה, ולהציג בפניכן קבוצות ומאמנים שמתגייסים מכל הלב, ונותנים מסגרת אימונים קבועה, ללא תשלום, למשתתפות טריאתלון נשים. אנשים טובים שיודעים את הדרך, שמושיטים יד לעזרה ומעלים חיוך על שפתותינו, גם בימים הקשים והעמוסים ביותר.

אנשים טובים באמצע הדרך.
אנשים טובים באמצע הדרך
אנשים טובים מאוד
אנשים טובים יודעים את הדרך
ואיתם אפשר לצעוד

(מילים ולחן: נעמי שמר)

קבוצת  "כל אחת מנצחת"

את ניר וגילי ריכמן פגשתי בשנה שעברה. באימון הפתוח הראשון שקיימו לקראת טריאתלון נשים. נפגשתי והוקסמתי. את הראיון המשותף שערכתי איתם אז, יחד עם הרשמים שלי מהאימון, תוכלו לקרוא כאן: לפגוש אהבה בטריאתלון.

מאמן: ניר ריכמן
איזור גיאוגרפי: פרדס חנה, כרכור, מועצה אזורית מנשה
קבוצת נשים/מעורבת: קבוצת נשים
אופי הקבוצה: קבוצה עממית, שהחלה את דרכה לקראת טריאתלון נשים שנה שעברה. הקבוצה התגבשה בעקבות הטריאתלון, והמשיכה את הפעילות לכל אורך השנה, מתוך מטרה של ספורט כאורח חיים, כל אחת מתאמנת לפי רצונה ומטרותיה.

אימונים פתוחים שמוצעים למשתתפות טריאתלון נשים:
החל מפרסום הכתבה ניתן להצטרף לכל אימוני הקבוצה. אימוני השחייה כרוכים בתשלום לכניסה לבריכה. ימי ראשון אימון ריצה, שחייה ביום שלישי,  ואימון אופניים ביום שישי. בהמשך נשלב בימי שישי גם אימוני ריצה, או אימוני ים לקראת הטריאתלון. נקיים מספר אימונים משולבים בחוף אולגה, וגם שבוע שבועיים לפני התחרות, בהתאם למצב הים נקיים גם אימון בחוף התחרות בהרצליה.
ליצירת קשר: ניר ריכמן  [email protected]

קבוצת אלתרמנס

לאימון של אלתרמנס הגעתי כשהם היו ממש בתחילת דרכם כקבוצה, במסגרת אימון ים פתוח, עם דגש על  שחייה בחליפות. הים באותו היום לא היה סימפטי (בלשון המעטה), אבל רן ודן דווקא כן, מאוד סימפטיים. עם הרבה סבלנות ומקצועיות הדגימו והסבירו איך נכנסים לים גלי, איך עוברים את גלי החוף במהירות וללא דרמות מיוחדות, והצליחו להכניס לים אפילו עכברית יבשה שכמוני.

השנה קבוצת אלתרמנס גם נותנת חסות לטריאתלון נשים,
ול"נשים על גלגלים" במחווה מרגשת במיוחד, וגם נותנים את הפרסים הראשונים לשתי התחרויות. שאפו!

מאמן: רן ודן אלתרמן
איזור גיאוגרפי: תל אביב והשרון
קבוצת נשים/מעורבת: מעורבת
אופי הקבוצה: קבוצה המיועדת לכל העוסקים בספורט המתמקדת באימוני טריאתלון, ריצה ורכיבה. בניהולם המקצועי של רן ודן אלתרמן- ספורטאי עילית בארץ ובעולם, בעלי נסיון והצלחה רבת שנים בתחום הטריאתלון. אלופי ישראל בטריאתלון בעשר השנים האחרונות ברציפות. שיטת האימונים מבוססת על קשר אישי והדוק עם הספורטאי במסגרת של אימונים קבוצתיים ותוכנית אימונים אישית.

אימונים פתוחים שמוצעים למשתתפות טריאתלון נשים:
כל משתתפת בטריאתלון נשים מוזמנת להצטרף פעם בשבוע לאחד מאימוני הריצה של הקבוצה בימים ב', ד' או ו' (לפי בחירתה) עד לטריאתלון. בנוסף, תינתן האפשרות לכל מתחרה להוסיף עוד אימונים (שחייה, רכיבה, וריצה) בעלות מיוחדת עבור משתתפות הטריאתלון.
ליצירת קשר: טל הופמן – מנהל הקבוצה 054-5200004

קבוצת מכבי תל אביב

את אילן פלצ'י, מאמן מכבי תל אביב, פגשתי בפעם הראשונה שבוע לפני הטריאתלון הראשון שלי. זה היה אימון החלפות, ואני לא ממש הבנתי מי נגד מי. עם הרבה רגישות וסבלנות הוא ידע להנחות אותי, לענות על כל שאלותי, והיה שם בשבילי גם ביום הטריאתלון, מסביר, מדריך ומעודד עם חיוך וסבלנות אינסופית. אפילו את הצ'יפ, שלא ממש הבנתי מה עושים איתו אז, הוא דאג לקשור לי. מאז, הוא התייצב לצידנו כל שנה מחדש גם בטריאתלון נשים.

מאמנים: זהר זייף, אליס דאהן ודוד זוארץ (אתלטיקה) ובניהולו של אילן פלצ'י
איזור גיאוגרפי: איזור השרון: רמת השרון, פרדסיה, תל אביב.
קבוצת נשים/מעורבת: קבוצה מעורבת.
אופי הקבוצה: קבוצה מעורבת של גברים ונשים, טווח גילאים סביב 35 עד 50. האוירה החברתית מאוד נעימה בקבוצה, המטרה העיקרית היא ההנאה, השיפור, הלמידה, זו לא קבוצה הישגית בטירוף. התפיסה האימונית של הקבוצה מתמקדת בהרבה מאוד אימונים ספציפיים לטריאתלון: הרבה מאוד אימוני החלפות, סימולציות תחרות, ושילוב בין המקצים השונים. כאשר לכל מקצה יש מאמן מקצועי ברמה מאוד גבוהה.

אימונים פתוחים שמוצעים למשתתפות טריאתלון נשים:
אנו נקים לנשים שירצו בכך קבוצת גרעין (עד 8 נשים שיצטרפו על בסיס קבוע), שירכז המאמן זהר זייף. נשים אלו יוכלו להתאמן בכל אימוניי הקבוצה: שני- שחיה רמה"ש או שלישי- שחיה פרדסיה, רביעי –ריצה הדר יוסף, שישי- בניי ציון אופניים+ריצה ובשבת – אופניים.

בונסף  נקיים מפגש יחודי רק לבנות פעם בשבוע בפארק הירקון עם זהר למטרת לימוד והכנה לטריאתלון. כמובן שנבצע  גם כמה אימוני החלפות גדולים שאותם נפתח לעד 20 נשים, בתיאום מראש. החל מחודש אפריל, לכשמזג האוויר יאפשר זאת, יהיה לנו גם פעם בשבוע אימון ים בבוקר.
ליצירת קשר: אליס 052-3077307

קבוצת TriMax


מהיום שבו נולדה קבוצת TriMax החל גם הקשר ההדוק שלה עם טריאתלון נשים. מקסים שחף דאג מההתחלה לפתוח את כל אימוני הקבוצה למתאמנות לטריאתלון נשים, לערוך מפגשים והרצאות לקראת טריאתלון נשים, ומוצא כל דרך אפשרית לפרגן.

מאמן: מקסים שחף
איזור גיאוגרפי: חיפה, יוקנעם, הרצליה
קבוצת נשים/מעורבת: מעורבת
אופי הקבוצה: אנו בטרימקס ערבים להצלחתו של כל מתאמן- בעזרת יעוץ פרטני מותאם לצרכיו האישיים של כל לקוח, הגשמת מטרות על ידי אימון, הכוונה, הדגמה ומעקב תמידי, אנו מבטיחים 100% סיפוק, הנאה והצלחה…לטרימקס קבוצות ריצה בחיפה ובהרצליה,קבוצת טריאתלון בחיפה וקבוצת רכיבה. האימונים בטרימקס מיועדים לכל רמה ולכל גיל.

אימונים פתוחים שמוצעים למשתתפות טריאתלון נשים:

קבוצת TRIMAX תפתח את אימוניה לנשים המעוניינות להצטרף .האימונים ב- TRIMAX בארבעה מוקדים:
חיפה אימוני ריצה באצטדיון שני ורביעי בערב, שישי – ריצות שטח , שני וחמישי אימוני שחייה בבוקר בבריכת הספורטן (הכניסה לבריכה בתשלום למעט אימון ראשון). אימוני רכיבה בשבת.
קיסריה אימוני רכיבה בשבתות.
הרצליהאימוני ריצה, פארק הרצליה בימי שלישי בבוקר. לקראת התחרות יתווספו אימוני ים בימי שלישי בבוקר.
יוקנעם אימוני שחייה בימי ראשון בבוקר,אימוני ריצה בימי רביעי בבוקר.
ליצירת קשר: מקסים שחף 054-4557767

קבוצת עמק האוש"ר

מאמן: ברוך קרן
איזור גיאוגרפי: עמק יזרעאל, רמת ישי
קבוצת נשים/מעורבת: מעורבת
אופי הקבוצה: הקבוצה מורכבת מקבוצת ריצה, קבוצת שחייה, קבוצה אופני כביש וקבוצת אופני הרים. יש לנו מגוון גדול של אימונים ונפגשים כמעט כל יום. חברי הקבוצה הנם במגוון גילאים ורמות, החל מחובבנים שרק החלו ורצים ריצה קלה, ועד אלופים ברמות הגבוהות ביותר. כל אחד בוחר מה לעשות לפי מה שמתאים לו, ולפי יכולתו.

אימונים פתוחים שמוצעים למשתתפות טריאתלון נשים:

לקראת טריאתלון נשים נשמח לארח את כל הנשים שירצו להצטרף לאימוני הריצה שלנו. ניתן להצטרף לאימונים בימים ב', ג', ד', ה' ושישי, לפי השעות בלוח האימונים שלנו באתר הקבוצה.
ליצירת קשר: ברוך קרן – 0523369164

עוד מאמנים וקבוצות כבר הביעו נכונות לקיים בהמשך אימונים פתוחים לקראת הטריאתלון. אנחנו מודות לכולם, ומבטיחות להמשיך ולעדכן אתכן. כל הפרטים על האימונים הפתוחים באתר טריאתלון נשים.

מור שלזינגר
נשואה, אמא לשניים. סמנכ"ל מו"פ בחברת היי-טק, בעלת תואר שני במדעי המחשב וחקר המוח. פעילה בטריאתלון נשים ובארגון ארועי ספורט נשים, מנהלת ב-פורום נשים בספורט.
אלופת הארץ בחצי איש ברזל 2009- מסיימת ישראמן 2010  "ישראמןנגב 2011"

הבלוג של מור

טריאתלון נשים על שם תמר דבוסקין ז"ל- 2010

לעוף רחוק – טריאתלון נשים 2009 – סוזי ודני דבוסקין- חלק 1

לעוף רחוק – טריאתלון נשים 2009 – סוזי ודני דבוסקין- חלק 2

קישורים: טריאתלוןטריאתלון נשים



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג