לקראת האביב עוברים לאורח חיים בריא ומתחילים לשחות

כיצד ניתן לשחות חתירה למרחקים בלי להתעייף ולאמץ אורח חיים בריא? כל הפרטים כאן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

עונת האביב היא מושלמת להכין את הגוף לקיץ. כמו בכל שנה, גם באביב הזה אתם מבטיחים לעצמכם שתורידו כמה ק"ג ותלמדו סוף סוף ללמוד לשחות "כמו שצריך" על מנת לשמור על אורח חיים בריא ופעיל, וליהנות משחייה מרעננת בקיץ החם. היכן תוכלו לתת לעצמכם מתנה לקיץ הקרוב ולשארית חייכם וללמוד לשחות חתירה תוך 10 שיעורים? זה הזמן להכיר את בית הספר הגדול בעולם לשחייה, ואת השיטה שהפכה מיליונים לשחיינים מדופלמים, שיטת Total Immersion.

זה הזמן ללמוד כדי שאפשר יהיה להתאמן בקיץ | צילום: shutterstock

למה דווקא שחיית חתירה? כל מומחה לבריאות וספורט וכמעט כל מחקר שתמצאו בתחום, יגידו לכם ששחיית חתירה היא פעילות מומלצת במיוחד למי שרוצה לשמור על כושר ולשפר את הבריאות. היא לא מפעילה עומס על השלד והמפרקים (בניגוד לריצה), והיא אף עוזרת בפתרון בעיות גב ומפרקים. השהייה במים היא חוויה מרגיעה ומרעננת, במיוחד בקיץ הישראלי הלוהט, ולא מזיעים בה – יתרון חשוב כשבחוץ השמש קופחת והלחות מגיעה ל-120%. עוד יתרון של שחייה הוא העובדה שהיא מתאימה לכל גיל, משקל ורמת כושר. והבונוס הגדול: שחייה היא בין ענפי הספורט ששורפים הכי הרבה קלוריות ומפעילה מספר קבוצות שרירים במקביל.

למרבה הצער, אך אם נהיה כנים עם עצמנו, רובנו לא יכולים לשחות יותר מבריכה אחת בסגנון חתירה. הסיבה היא שלא למדנו לשחות חתירה בצורה נכונה ויעילה, שמפעילה את השרירים הנכונים בלבד. שחייה היא ספורט מהנה ומרגיע, אך הבסיס שלו טכני מאוד, ומספיק ללמוד אותו פעם אחת ולתמיד. הפתרון ידוע, מוכר ונמצא בקצה האצבעות שלכם: קורס שמתחייב ללמד אתכם לשחות חתירה למרחקים ארוכים תוך 10 שיעורים.

קצת על Total Immersion 

אם אי פעם למדתם לשחות חתירה, רוב הסיכויים שלימדו אתכם בשיטה ה"מסורתית" שכוללת מאמן שחייה שזורק אתכם ישר למים העמוקים ודוחק בכם להתקדם בכל הכוח. ברוב המקרים, גם ניסיונות עצמיים ללמוד לשחות חתירה לא מניבים תוצאות…

לא רק למקצוענים

אין ספק שמדובר על חוויה לא נעימה, שאולי אף "הורידה" אתכם מהרעיון של שחייה. החדשות הטובות הן שאפשר ללמוד לשחות חתירה אחרת, באופן יעיל, מדורג וחכם – באמצעות הדור הבא של לימודי השחייה. בית הספר ושיטת הלימוד TI הצליחו להפוך מיליוני אנשים בעולם ועשרות אלפי ישראלים לשחיינים שמצליחים לשחות חתירה למרחקים ארוכים, ללא מאמץ, תוך 10 שיעורים.

שיטת הלימוד של TI מתרכזת ב-3 היבטים ייחודיים: ראשית, קורס הבסיס של בית הספר, TI Basic, מיישם תרגילים פשוטים. תהליך השחייה מפורק לחלקים הקטנים ביותר שלו, שהופכים למיני-תרגולים, תנועה אחת בכל פעם, עד להטמעה מלאה.

שנית, הקורס בנוי בהדרגה. הרי אין הגיון לכך שתלמדו את התרגילים המסובכים יותר כבר בתחילת הקורס. לכן, תכנית הלימודים בנויה בשכבות, מהקל לכבד, בצורה הנחשבת ליעילה ביותר בעולם.

ההיבט הייחודי השלישי של TI ואולי החשוב מכולם עבור כולנו, הוא שהלימוד והתרגול מבוצעים בלי מאמץ, בדופק נמוך. רק כך התלמיד יכול להתרכז ולהבין את התנועות בצורה מלאה. אנחנו הרי לא לומדים למבחן בדופק מואץ, וכך גם בשחייה – כדאי להתרכז בהטמעה של התנועה הנכונה, ולא בהסדרת הנשימה. גם אנשים עם כושר גופני נמוך יכולים ללמוד לשחות חתירה למרחקים ארוכים בלי בעיה.

אחרי הקורס של TI תצאו שחייני חתירה

TI הוא בית הספר הגדול בעולם ובישראל ללימוד שחייה והוא פועל כבר 30 שנה בעשרות מדינות ברחבי העולם. בישראל תוכלו ללמוד שחייה בשיטת TI ב-40 סניפים ברחבי הארץ.

בעקבות הניסיון הרב וההצלחה ארוכת השנים, ב-TI לוקחים אחריות ומתחייבים שתצאו שחיינים. את זה אף מורה לא מסוגל להבטיח. למעשה, יותר מ-70% מהתלמידים שמגיעים ללמוד ב-TI לא יודעים כלל לשחות חתירה – אך כל בוגרי הקורס יכולים לשחות חתירה למרחקים ארוכים ובלי מאמץ. על מנת להגיע ליעד שאפתני שכזה, הקורס מועבר בקבוצות אינטימיות של עד 6 תלמידים, על ידי מדריכים מנוסים ומוסמכים על ידי TI העולמית.

כל אחד יכול לשחות למרחקים

שחייה למרחקים ארוכים זה למקצוענים (אז זהו, שלא)

תופתעו לגלות עד כמה ההנחה הזו לא נכונה. הרי כמעט כולנו חולמים לבצע פעילות גופנית באופן קבוע ולא למשך 10 דקות בכל פעם, כדי לשמור על הבריאות שלנו. לקראת הקיץ המהביל, דווקא "סשן" ארוך של שחייה בבריכה הוא הפתרון המושלם לשמירה על אורח חיים בריא. מנוי לחדר כושר הוא בדרך כלל בזבוז של כסף כי אנחנו לא מתמידים, וריצה באוגוסט בישראל נשמעת כמו חוויה רטובה במיוחד, שמבטיחה טביעה בתוך בריכה של זיעה.

בקורס TI Basic תראו תלמידים מכל הגילאים ורמות הכושר, שפשוט רוצים לשמור על הבריאות ולעסוק בספורט מרגיע. הקורסים הקרובים יהיו מלאים בכל מי שרוצה לפתח תחביב חדש לקראת הקיץ, שיעזור להוציא אנרגיות, לקבל אנרגיות ולהפעיל את הגוף. בחלק מהמקרים, הרופאים שולחים מטופלים עם כאבי גב ופרקים לשחות חתירה, והם מגיעים לקורס של TI על מנת לעשות זאת בצורה היעילה והנכונה ביותר. ההרכב המגוון של תלמידי הקורס רק מראה שכל אחד מאיתנו מסוגל ללמוד איך לשחות נכון, אם הוא רק לומד בשיטה הנכונה.

הכינו את הגוף והנפש לקיץ

בקיץ הזה תפתחו פרק חדש בחיים. תמיד חיפשתם פעילות גופנית שלא תגרום לכם להזיע בשמש הישראלית, בלי להרוס את הגוף, ואם אפשר גם ליהנות מהדרך. ואם עד עכשיו חששתם משחיית חתירה – זה הזמן להפסיק לחשוש, ולהתחיל לשחות למרחקים.

הקורס של TI הוא הדרך הנעימה והמהירה ביותר להגיע לקיץ כשאתם שחיינים מדופלמים. מדובר בהשקעה של 10 שיעורים, חוויה חד-פעמית שתיהנו ממנה כל החיים.

הצטרפו לקורס TI בסניף הקרוב אליכם, ותוכלו להשוויץ כבר בקיץ הקרוב בתחביב החדש שלכם. וחשוב מכך – הגוף והנפש שלכם יודו לכם.

לפרטים נוספים על השחייה בשיטת ה-TI ולבירור חוגים וקורסים בסמוך למקום מגורכם >>

כתבת תוכן שיווקי



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג