לקראת אליפות ישראל באתלטיקה ינחתו בארץ 11 אתלטים מחו"ל

11 אתלטים ואתלטיות מחו"ל הבטיחו כבר את השתתפותם באליפות ישראל ה-80 במטרה למשוך את האתלטים הבכירים שלנו לתוצאות איכותיות, ואולי אף לקביעת קריטריונים ושיאים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

11 אתלטים אורחים כבר הבטיחו השתתפותם באליפות ישראל ה-80 שתתקיים בימים רביעי וחמישי בשבוע הבא (22-23.6). בין האתלטים: 5 גאורגים, 2 אוקראינים, אסטוני, אוסטרית, בלארוסי וצרפתי יגיעו ארצה, בין היתר, כדי למשוך את האתלטים הישראלים לתוצאות אליהן הם שואפים. כך למשל, שני ספרינטרים ינסו למשוך את אמרי פרסיאדו ויתר רצי הספרינט לתוצאות איכותיות. מארק ניט האסטוני וויטלי קורז' האוקראיני (השתתף באליפות בשנה שעברה), שניהם בעלי שיא אישי זהה של 10.19 שנ'.

דונלד סנפורד תחרות גביע החורף

אלכסנדר ליניק הבלארוסי ינסה להוות יריב טוב יותר השנה לדונלד סנפורד (בתמונה) | צילום: תומר גמינדר

עוד על מסלול הריצה, אלכסנדר ליניק הבלארוסי ינסה להוות יריב טוב יותר השנה לדונלד בלייר-סנפורד מאשר הוא היה בשנה שעברה. שיאו האישי ב-400 מ' נותר כשהיה 45.43 ש', ואם הוא יתקרב אליו, הוא בהחלט ייתן לסנפורד מאבק ראוי ואולי אף ימשוך אותו לתוצאה איכותית ביותר, אם כי הישראלי הוכיח בעבר, יותר מפעם, שגם נגד השעון הוא יודע לרוץ היטב.

אנה קורנוטה בת ה-26 מאוקראינה היא בעלת שיא אישי של 6.72 מ' בקפיצה לרוחק ו-13.70 מ' במשולשת. היא אמורה למשוך את יפעת זליקוביץ' למרחק של 6.55 מ' המהווה את הקריטריון לאליפות אירופה. במקרה של חנה קנייזייבה-מיננקו, האוקראינית תקווה להיעזר בה כדי לשפר אולי את שיאה האישי.

יקטרינה קונצ'ביץ' בת ה-32 היא בעלת שיא אישי של 1.94 מ' בקפיצה לגובה. היא תנסה למשוך יחד אתה את מעין שחף לגובה הרצוי (1.93 מ').

סטפן יאטו הצרפתי ירוץ לצדו של מאור סגד ב-400 משוכות. הצרפתי בן ה-24 הוא בעל שיא אישי של 50.26 שנ' ותוצאת השנה שלו היא 50.88 שנ'. סגד שקבע השנה 51.02 נדרש לשיפור של 2 מאיות, לפחות, כדי להשיג את הקריטריון לאליפות אירופה באמסטרדם, ונראה שיאטו בהחלט מסוגל להביאו לשם.

ארבעת הגאורגים שיגיעו הם קופץ המשולשת יאשה טורגוואידזה בן ה-23 (שיא אישי 16.87 אותו הוא קבע השנה) שיכול למשוך את תום יעקובוב לקביעת הקריטריון האירופי (16.55), הקופץ לרוחק רומני באדרידזה בן ה-17 (שיא אישי 7.28, תוצאת השנה 7.01), מטיל הכידון רוסטומי צ'ינצ'ראולי בן ה-34 (שיא אישי 73.60, תוצאת השנה 71.51) שינסה למשוך למאבק את אלן פרבר ועשהאל ארד ויודה הפטיש גוגה צ'יחוואריה בן ה-26 (שיא אישי 61.10, תוצאת השנה 57.31) שיקבל מאבק טוב מויקטור זגינאיקו. אליהם תצטרף זורקת הדיסקוס סאלומה ריגישלווילי בת ה-26 (קבעה השנה את שיאה האישי – 53.20 מ').

צילום עמוד הבית: טיבור יגר



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג