לצאת מהסוכה ולדווש לגליל

פסטיבל "רוכבים גליל" מזמין את הציבור לרכוב על אופניים ברחבי הגליל: טיולים חוצי תרבויות במסלולי רכיבת שטח ורכיבת כביש והפנינג בטבע של משחקים ובריכות שחייה לילדים הם רק חלק מהאטרקציות שמציע הפסטיבל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

פסטיבל "רוכבים גליל" מזמין את הציבור לרכוב על אופניים ברחבי הגליל: טיולים חוצי תרבויות במסלולי רכיבת שטח ורכיבת כביש והפנינג בטבע של משחקים ובריכות שחייה לילדים הם רק חלק מהאטרקציות שמציע הפסטיבל

מאת:מערכת שוונג

הקיץ הלוהט אוטוטו מאחורינו, והסתיו שבפתח הינו הזדמנות נפלאה להכיר את הגליל מזווית חדשה: ברכיבה על אופניים. הגליל, שידוע כמקום אטרקטיבי לרוכבי אופניים, יפתח השנה במסורת של פסטיבל "רוכבים גליל", שיאגד תחת כובע אחד את כל אירועי הרכיבה האטרקטיביים של הגליל.
 
במהלך חול המועד סוכות ובמשך החודשים אוקטובר ונובמבר יתקיימו אירועי רכיבה מגוונים ברחבי הגליל, במסלולי האופניים החדשים העוברים בין אתרי דת, מורשת וטבע. במסגרת הפסטיבל יתקיימו אירועי רכיבת שטח, טיולי רכיבת כביש אתגרית ורכיבה במסלולים הירוקים, בהובלת מדריכי רכיבה מקצועיים מקומיים ובעלות סמלית בלבד. למעלה מ-20,000 איש צפויים לקחת חלק פעיל בטיולים השונים.
הפסטיבל הוא פרי יוזמה של משרד התרבות והספורט, המשרד לפיתוח הנגב והגליל, הרשות לפיתוח הגליל ובשיתוף עם משרד התיירות, איגוד האופניים, קק"ל ורשות הטבע והגנים.
 
השקת הפסטיבל תתקיים ב-03.10.12, באירוע "הירדן נהר של שלום" בהפקת רשות ניקוז ונחלים ירדן דרומי, במעמד מנכ"לית המשרד לפיתוח הנגב והגליל, הגברת אורנה הוזמן בכור, ראש מנהל הספורט במשרד התרבות והספורט ד"ר אורי שפר, וכעשרים ראשי רשויות בגליל. במסגרת האירוע יתקיים מסע אופניים חוצה עמק, אותו יזניקו יעל ארד, גל נבו וגל פרידמן. מדובר במסלול מעגלי עם שלוש דרגות קושי שונות, שמתחיל ומסתיים בגני חוגה. מסלול הרכיבה מציע נופים וטבע שישלבו פעילות מגוונת המתאימה לכל גיל: מבריכות שחיה, מתקני שעשועים לילדים ועד מופע אקסטרים מרהיב של קפיצות ופעלולים על אופניים.
 
אירוע מעניין נוסף הוא "כוכב הצפון", שיתקיים בין התאריכים 01-03.11.12 והוא מציע סוף שבוע של רכיבות בסגנון אירופאי, רכיבות כביש אתגריות במסלולים המאתגרים והירוקים של הגליל העליון, רמת הגולן והר חרמון. האירוע יחשוף בפני הרוכבים והרוכבות את כבישי צפון הארץ וייקח אותם לפינות חמד גליליות. החבילה המוצעת למטיילים כוללת לינה במלון כפר גלעדי בחדרים מרווחים. במלון יתקיימו סדנאות יוגה ופילאטיס לאחר הרכיבות, וגם בריכת המלון המקורה והמחוממת תעמוד לרשות הרוכבים.
 
הפסטיבל יתקיים בין  התאריכים 02.10.12-03.11.12. פרטים מלאים אודות הפסטיבל ותכניו: bike.galil.gov.il


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג